روایت استاد ‌بیوتکنولوژی ایران از مافیای واردات مواد غذایی در کشور

جهان صنعت نیوز|   علی کرمی صبح امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی استان کرمان با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان اظهار داشت: بیش از ۴۰ سال در حوزه سلامت به دنبال ریشه‌ها بودم.


وی با بیان اینکه اینکه بیماری در دنیا در حال افزایش است، گفت: متاسفانه بیماری‌هایی چون نازایی و سرطان در دنیا زیاد شده و استرس افزایش پیدا کرده است.

این استاد تمام بیوتکنولوژی(biotechnology) پزشکی کشور با اشاره به اینکه تحصیلاتم را در آن‌طرف دنیا انجام دادم و چیزهایی از آنجا می‌دانم که دانستن آن بد نیست ادامه داد: ریشه بیماری‌ها در اختلال سبک زندگی است.

وی با بیان اینکه قرآن و ائمه اطهار سبک زندگی را به ما آموزش دادند و از این سبک باید استفاده کنیم تصریح کرد: دشمن ۷۰ سال است که طب سنتی و سبک زندگی را از ما گرفته و داروهای شیمیایی را تحویل ما داده است.

کرمی با اشاره به اینکه معده مرکز بیماری‌هاست و استفاده نادرست از غذاهاست که بیماری‌ها را ایجاد می‌کند گفت: علت بیماری این است که در حدیث آمده تا گرسنه نشدی غذا نخور و البته هر چیزی را هم نخور.

وی با بیان اینکه استفاده نوشیدنی داغ در ظرف یکبارمصرف بیماری‌های سخت و نازایی برای انسان به‌وجود می‌آورد افزود: بعد ما همین کار را در هیئت‌های مذهبی که هدف نابودی دشمن است انجام می‌دهیم و انقلابی‌ها و مذهبی‌هایمان را به دست خودمان نابود می‌کنیم.

این چهره برجسته عرصه دفاع زیستی کشور با تاکید بر اینکه امروز وقت حرف زدن گذشته و باید عمل کنیم تصریح کرد: مافیای واردات مواد غذایی در کشور بیداد می‌کند و از روغن نباتی که می‌خوریم تا سایر موادی که مصرف می‌کنیم به سلامت ما ضربه می‌زند.

وی با بیان اینکه با تن سالم است که می‌توانیم به اسلام خدمت کنیم و با تن بیمار هیچ کار نمی‌توانیم انجام بدهیم و دشمن به دنبال همین است گفت: واردکننده ۶۳ درصد خوراک دام کشور فقط یکنفر است.

کرمی با اشاره به اینکه در نان رضوی یک قطره روغن تراریخته نیست و در آستان قدس در حال تغییر و متحول شدن صنایع غذایی هستیم افزود: بیمارستان می‌سازیم و هر روز تعداد آن را اضافه می‌کنیم اما به ریشه فکر نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه سند ۲۰۳۰ سند نابودی سبک زندگی مردم ایران بود و دشمن به‌خوبی در حال تغییر سبک زندگی ماست عنوان کرد: فردی هست که ۱۰ میلیون تن سویای تراریخته وارد کشور می‌کند و باید جلوی این کار گرفته شود.

این استاد تمام بیوتکنولوژی پزشکی با اشاره به اینکه سم و کود از محصولات کشاورزی باید کم شد و محصول ارگانیک مصرف کنیم افزود: مصرف غذای سالم باید در کشور فرهنگ‌سازی شود و اولویت امروز است.

اخبار برگزیده
شناسه : 35896
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا