دومین عرضه اولیه امسال کشف قیمت شد

به گزارش جهان صنعت نیوز:  تعداد ۷۵میلیون سهم شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان معادل ۱۵درصد سهام این شرکت، امروز(۲۹ اردیبهشت) به‌عنوان دومین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با نماد معاملاتی “فتوسا” در بازار دوم فرابورس ایران عرضه و هر سهم این شرکت ۷۸۴۲ ریال کشف قیمت شد.


این میزان سهام در محدوده قیمتی ۷۱۲۹ تا ۷۸۴۲ ریال برای هر سهم و با سهمیه ۱۳۰سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه شد که امروز هر سهم این شرکت با مشارکت ۲ میلیون و ۴۵۵ هزار و ۴۰۹ سهمی کشف قیمت شد.

همچنین مدیر این عرضه شرکت کارگزاری بانک سپه و متعهدین خرید نیز شرکت تامین سرمایه امید به میزان ۳۳.۳۳ درصد و صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردتنی حکمت ایرانیان یکم به میزان ۱۶.۶۷ درصد از سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه می‌باشند.

گفتنی است تعداد ۷۵میلیون سهم شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان در حالی امروز(چهار‌شنبه) عرضه اولیه شد که از این تعداد، ۶۵میلیون سهم در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد ۱۰میلیون سهم این شرکت نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.

این گزارش می‌افزاید: بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت‌ها به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می‌پذیرد.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانبانک و بیمه
شناسه : 190870
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا