دولت درخصوص بسته‌های معیشتی گزارش دهد

به گزارش جهان صنعت نیوز به نقل از ایسنا: زهرا سعیدی مبارکه در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: فقط مدال شهادت در ویترین حاج قاسم نبود که آن هم آمد و کامل شد. دختر حاج قاسم زینب‌وار قد علم کرد و با حرف‌های کوبنده قلب دشمنان را لرزاند. دشمنان جرات اقدام رودرو با سرداران ما را نداشتند؛ به همین علت با اقدام تروریستی حاج قاسم را شهید کردند. این عمل انتقام سختی به دنبال خواهد داشت.


سعیدی با اشاره به جانباختگان حادثه اتوبوس گلستان و جانباختگان هواپیمای اوکراینی و همچنین جان باختن شهروندان کرمانی در تشییع جنازه سردار سلیمانی اظهار کرد:‌ امیدوارم برای آرامش  این خانواده‌های داغدار دستگاه‌های متولی تمام توان خود را به کار ببرند. سرداران سپاه ما همیشه در دفاع از حریم و ناموس این سرزمین جانفشانی کردند. مردم نیز قدر فداکاری آنها را می‌دانند. با این حال قرار بر این شده است که کمیسیون‌های  مربوطه با تشکیل کارگروه‌های ویژه با مردم گفت و گو کنند و گزارشات هفتگی بدهند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس با اشاره به حذف بعضی از مطالب در حمایت از حاج قاسم سلیمانی از سوی اینستاگرام گفت: دشمنان نه تنها از اسم حاج قاسم بلکه از تصویر او هم هراس دارند. این هراس به جا است. آنها از نوشته حاج قاسم هم هراس دارند؛ به همین علت اقدام به حذف شبکه‌های اجتماعی کردند که از حاج قاسم حمایت کرده بود. شرم بر ترامپ باد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که “مردم با مظلومیت و صبوری مشکلات اقتصادی را تحمل می‌کنند” گفت: امیدوارم که از این بحران با موفقیت و سربلندی بگذریم. پرسش من در مورد زاینده رود این است که ابزار نظارت وزارت نیرو و دولت در این خصوص چیست؟ احقاق حقوق حق‌آبه کشاورزان چه وقت فرا می‌رسد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در مورد بسته‌های معیشتی مدعی شد در اکثر جلسات ۵۰ تا ۶۰ درصد مردم اعلام کردند که بسته‌های معیشتی واریز نشده است و افزود: دولت گزارش شفافی در این خصوص ارائه کند. من تعجب می‌کنم که چرا این بسته‌ها واریز نمی‌شود.

زهرا سعیدی مبارکه در پایان نطق خود در خصوص رده سنی افراد جویای کار و موانع قانونی سد راه آنها گفت: جوانان دهه شصتی که فرصت اشتغال نداشتند متاسفانه اجازه شرکت در آزمون‌های استخدامی را ندارند. به آنها اعلام شده است که علت عدم اجازه شرکت در آزمون‌های استخدامی سن آنها است. پاسخی برای این جوانان ندارم و فقط می‌توانم بگویم متاسفم.

 

اخبار برگزیدهسیاسی
شناسه : 82324
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا