خودروهای پرفروش بریتانیا در سال ۲۰۱۹

به گزارش جهان صنعت نیوز به نقل از ایسنا: بریتانیا که یکی از مهم‌ترین و بزرگترین بازارهای فروش خودرو در جهان و قاره اروپا به شمار می‌رود، همواره از سوی کارشناسان و تحلیلگران فعال در صنعت خودرو مورد توجه قرار می‌گیرد تا با بررسی داده‌ها و آمارهای موجود، به پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خودروهای عرضه شده در این بازار بپردازند.


فهرست زیر به ترتیب ۱۰ خودروی پرفروش، پرطرفدار و محبوب در میان مشتریان انگلیسی را در سال های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ نشان می دهد:

طبق اطلاعات مندرج در جدول بالا، خودروی آمریکایی فورد فیستا (Ford Fiesta) با فروش ۷۷ هزار و ۸۳۳ دستگاه در سال ۲۰۱۹ توانسته در جایگاه نخست پرفروش ترین خودروی بازار بریتانیا جای بگیرد.

بعد از آن دو خودروی فولکس واگن گلف (Volkswagen Golf) و فورد فوکوس (Ford Focus) به ترتیب توانسته اند ۵۸ هزار و ۹۹۴ دستگاه و ۵۶ هزار و ۶۱۹ دستگاه در این بازار به فروش برسانند و بدین ترتیب رتبه های و دوم و سوم این فهرست رده بندی را به خود اختصاص دهند.

از دیگر خودروهای پرفروش این بازار می توان به وکسهال کورسا (Vauxhall Corsa) ، مرسدس بنز کلاس A ، نیسان قشقایی ، فورد کوگا (Ford Kuga) ، مینی، فولکس واگن پولو (Volkswagen Polo)  و کیا اسپورتیج (Kia Sportage) اشاره کرد که به ترتیب توانسته اند ۵۴ هزار و ۲۳۹ دستگاه، ۵۳ هزار و ۷۲۴ دستگاه، ۵۲ هزار و ۵۳۲ دستگاه، ۴۱ هزار و ۶۷۱ دستگاه، ۴۱ هزار و ۱۸۸ دستگاه، ۳۷ هزار و ۴۵۳ دستگاه و ۳۴ هزار و ۵۰۲ دستگاه در سال ۲۰۱۹ در بریتانیا به فروش برسانند.

با نگاه مختصری به این فهرست رده بندی می‌توان دریافت که خودروهای انگلیسی موفق به اختصاص جایگاه برتر و محبوبی در میان مشتریان بریتانیا نشده اند و برندهای آمریکایی و آلمانی توانسته اند رتبه های برتر و پرفروش این بازار را از آن خود کنند.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 82101
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا