حمایت توئیتری برخی نمایندگان مجلس از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

به گزارش جهان صنعت نیوز:  فرهاد طهماسبی نماینده مردم نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

مهندس رستم قاسمی تحصیلات مهندسی عمران،فعالیت های عمرانی و ساخت بنادر و بزرگراهها در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، (ص) و حضور در دولت به عنوان وزیر نفت را در کارنامه خود را دارد که مورد استقبال خادمان ملت به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.

حسین حسین زاده نماینده مردم  لارستان،خنج، گراش و اوز  و عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی در توئیتر نوشت:

علاوه بر مسکن، تکمیل راه‌ نیازی ضروری است. مهندس ‎”رستم قاسمی” برنامه‌های خوبی در این حوزه دارد و با توجه به توانمندی ایشان، امیدواریم وضعیت راه‌های نامناسب کشور مانند ‎جاده جهرم_لار_بندرعباس که به ‎جاده مرگ معروف است بهبود یابد. البته همکاری وزارتخانه‌هایی مانند صمت نیز لازم است.

علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان در مجلس نیز نوشت:

در جلساتی‌ که با‌ آقای ‎”رستم قاسمی” وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی داشتیم به بررسی طرح و برنامه‌های او پرداختیم، او را مدیری کارآمد،توانمند و تحول‌گرا برای این حوزه می‌دانم.توجه به‌ پروژه‌های راه و مسکن‌ و سامان‌دهی ناوگان حمل‌ونقل در پیشبرد حوزه اقتصاد از جمله‌ مطالبات بنده از او در برنامه‌ها بود.

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس نیز در توئیتر نوشت:انقلاب در صنعت ساختمان با احداث سالیانه یک میلیون مسکن برنامه آقای دکتر رئیسی است که برای عملیاتی کردن آن،بهترین گزینه مهندس ‎رستم قاسمی است. مدیری کارآزموده،جهادی، مدبر ، پرتلاش و‌ تمام کننده که بی شک قادر است راه ،مسکن و حمل و‌نقل کشور را به بهترین روش ممکن راهبری کند.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانپیشنهاد ویژهمسکن
شناسه : 210246
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا