حمایت اهالی بازار سرمایه از گزینه پیشنهادی وزارت اقتصاد

به گزارش جهان صنعت نیوز:   فعالان بازار سرمایه در بیانیه ای برای حمایت از معرفی احسان خاندوزی به عنوان وزیر اقتصاد نوشته اند:

برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و رای قاطع ملت به جناب آیت الله رئیسی چشم انداز امیدوار کننده  از بهبود وضعیت اقتصادی و مسایل انباشته شده در این حوزه ایجاد کرده است. بر کسی پوشیده نیست که دولت جدید وارث شرایطی سختی از مشکلات ریز و درشت اقتصادی است که حل آنها نیازمند زمان و تلاش شبانه روزی هیات دولت جدید خواهد بود .در این شرایط اعلام نام دکتر احسان خاندوزی به عنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد موجی از امیدواری‌ها را در میان فعالان بازار سرمایه ایجاد کرده است. اقتصاد دانی جوان با سابقه حضور پیوسته در مراکز تصمیم‌سازی و مطالعاتی از جمله مدیر کلی بخش اقتصادی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و پس از آن نیابت کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سبب شده است ایشان اشراف کامل و جامعی به مسایل و مشکلات اقتصادی کشور داشته باشند.

طرح برخی از برنامه‌های دکتر خاندوزی برای کمک و ارتقا بازار سرمایه از جمله اصلاح ساختار سازمان بورس، حمایت از شفاف‌سازی و رشد شفافیت اطلاعات، رشد و توسعه صندوق تثبیت، مقابله با قیمت‌گذاری دستوری و ایجاد شورای ثبات مالی در کشور موجب شده است برنامه ایشان دلگرمی  برای حفظ ارزش و توسعه بازار سرمایه باشد. اینجانبان امضا کنندگان این بیانیه با اعلام حمایت از انتخاب  رئیس جمهور در معرفی دکتر خاندوزی به عنوان وزیر اقتصاد، خواهان رای قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان پشتوانه‌ای اطمینان‌بخش برای شروع دوره ای جدید در اقتصاد کشور و تلاش مستمر آتی برای رفع مشکلات هستیم.

همچنین امیدواریم جناب دکتر خاندوزی در دوره وزارت پیش روی با اولویت دهی به ثبات مدیریتی بازار سرمایه زمینه تکمیل برنامه‌ها و به ویژه رفع مشکلات قدیمی را فراهم نمایند. فعالان بازارسرمایه امیدوارند دوره وزارت جناب دکتر خاندوزی همچون گذشته توام با رایزینی و مشورت با کلیه فعالان اقتصاد کشور با هدف نیل به کم هزینه‌ترین تصمیمات در کوتاه ترین زمان ممکن باشد.

عظیم ثابت، حسین خزلی، حیدر سلیتی، ابوالقاسم آقادوست، کامیار فراهانی، همایون دارابی، امیر سیدی، علیرضا کیان، نوید خاندوزی، سینا سلیمانی، ولید هلالات، بهزاد صمدی، امید تهذیبی، سعید مشکانی، وحید حسینی، مهرداد خالقی، جلال روحی، حسین زمانی درمزاری، مهدی عبدالعلی زاده، بهنام صمدی.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانپیشنهاد ویژه
شناسه : 209682
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا