ثبت شماره حساب یارانه در سایت حمایت

 جهان صنعت نیوز: حسین میرزایی اظهار داشت: آن دسته از افرادی که با شماره #۶۳۶۹* پیامک داده‌اند، اما پاسخی دریافت نکرده‌اند، می‌توانند به سامانه حمایت، با شماره ملی و شماره حساب واریز یارانه‌ها، وارد شوند.


وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۴ میلیون پیامک ارسال شده است، اما به دلایل مختلف برخی هم‌وطنان پیامک را دریافت نکرده‌اند، گفت: شهروندان نگران نباشند و می‌توانند در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت کنند و این امکان را فراهم کردیم به جای کد رهگیری، شماره حساب واریز یارانه را ثبت کنند، یعنی شماره ملی را وارد کنند، اگر کد رهگیری دریافت کرده‌اند که همان را وارد می‌کنند در غیر این صورت شماره حساب واریز یارانه را ثبت و کد امنیتی را وارد کنند، وارد سایت شوند و مراحل بعدی را انجام دهند.

میرزایی گفت: شهروندان برای وارد شدن از این طریق باید فیلترشکن‌ها و «وی پی ان‌«های تلفن همراه را خاموش کنند، چون این سایت بر روی شبکه اینترنت ملی فعال است. وی افزود: بعد از ثبت درخواست در سامانه در نهایت تا ۳۰ روز دیگر نتیجه قطعی بررسی در داخل سامانه به مردم اطلاع رسانی می‌شود که می‌توانند با واردشدن به سامانه نتیجه را ببینند و اگر مشمول نشده باشند، با دلیل اعلام خواهد شد.

سخنگوی طرح کمک معیشتی درباره آن دسته از متقاضیان طرح حمایت معیشتی که پیش از این در فهرست یارانه بگیران نبودند، گفت: این افراد به منظور ارایه درخواست دریافت حمایت معیشتی باید از اول دی ماه با مراجعه به دفاتر پلیس بعلاوه ۱۰ اطلاعات خانوار خود را ثبت کنند. میرزایی افزود: این موضوع هیچ‌گونه ارتباطی به موضوع یارانه ندارد و صرفا محدود به موضوع طرح حمایت معیشتی است.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانپیشنهاد ویژه
شناسه : 66575
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا