توانمندی شرکت‌های داخلی برای ساخت مسکن بالاتر از کشورهای خارجی است

به گزارش جهان صنعت نیوز: صدیف بدری با اشاره به اخبار منتشره درباره مشارکت چینی ها برای اجرای قانون جهش تولید مسکن، بیان کرد: ظرفیت داخلی کشور در حوزه ساختمان سازی بسیار بالا است. هم شرکت های داخلی و هم انبوه سازان ما از توانایی بالایی در حوزه ساخت ساختمان برخوردار هستند.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس در ادامه با بیان اینکه لازم است برای ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال از ظرفیت های مهندسین داخلی استفاده شود، اظهار کرد: هم در حوزه کیفی سازی و هم در حوزه کمی ظرفیت های داخلی برای ساخت مسکن کافی بوده و هیچ نیازی به حضور کشورهای خارجی نداریم، مگر اینکه شرکت های خارجی بخواهند به عنوان سرمایه گذار حاضر شوند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ما نیازی نداریم که شرکت های خارجی بخواهند به عنوان مجری پروژه حضور یابند و حتی از ما پول نیز دریافت کنند اما از سرمایه گذاری آنان در این حوزه استقبال خواهیم کرد. ما هم از لحاظ دانش فنی و هم از لحاظ نیروی انسانی توانایی بالایی برای ساختمان سازی داریم.

بدری در پایان تاکید کرد: توانمندی شرکت های داخلی در حوزه ساختمان سازی بسیار بالاتر از شرکت های خارجی است و قطعا آن ها توانمندی اجرای روش های نوین و ایده پردازی در ساخت مسکن را نیز دارند. نیازی نیست که از ظرفیت شرکت های خارجی استفاده کنیم‌.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانمسکن
شناسه : 225750
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا