برای رایتل مدیرعامل جدیدی معرفی می شود

جهان صنعت نیوز: محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، امروز در گفت و با یکی از رسانه ها گفت که برای رایتل مدیر عامل جدید هنوز انتخاب نشده است و در خصوص معرفی خانم مهرنوش به عنوان مدیر عامل این شرکت درحال رایزنی هستیم و قرار شده است ارزیابی های لازم از ایشان به عمل آید.


وزیر ارتباطات با بیان این جمله که «کسی با تبلیغات رسانه ای مدیر عامل نمی شود» نسبت به این مساله واکنش نشان داد و گفت: «شرایط رایتل خاص است و باید ملاحظات بیشتری صورت گیرد. خانم دکتر مهرنوش در حال حاضر عضو هیئت مدیره آن شرکت هستند و این تصمیم برعهده هیئت مدیره و شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی است.»

وی افزود: «بررسی های اولیه سازمان تنظیم مقررات در رابطه با اینکه  آیا ایشان توانمندی لازم برای این کار را دارند مقداری نگرانی وجود دارد».

آذری جهرمی تصریح کرد: «باید صبر کنیم ببینیم نتیجه ارزیابی چه می‌شود اگر تأیید صلاحیت فنی شد منصوب می‌شوند و اگر نه که  طببیعتا اگر خودشان تشخیص دهند می‌توانند گزینه دیگری بگذارند. البته منع قانونی هم برای انتصاب این فرد وجود ندارد و این اختیار شرکت‌شان است و این هماهنگی به خاطر هماهنگی بیشتر است.»

در تحولی دیگر، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد انتصاب مدیر عامل جدید رایتل غیرقانونی است و تصمیمات وی مورد قبول رگولاتوری نخواهد بود.

با توجه به شرایط فوق، به نظر می رسد قرار است وزیر ارتباطات با هماهنگی و تعامل وزیر کار تلاش کنند فرد مناسب دیگری را به عنوان مدیر عامل رایتل معرفی نمایند.

گفتنی است که دور روز پیش، جهان صنعت نیوز: ضمن انتشار گزارشی در این باره نوشته بود: «به دلیل عدم رعایت مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، از نظر رگولاتوری انتصاب مدیرعامل جدید رایتل وجاهت قانونی نداشته و اقدامات و تصمیمات ایشان مورد قبول رگولاتوری نخواهد بود و در صورت اصرار شرکت رایتل برای انتصاب ایشان لازم است مشخصات و سابقه کاری وی به رگولاتوری ارسال شده و براساس مصوبه کمیسیون صلاحیت حرفه ای ایشان بررسی شود.»

در آن گزارش آمده بود که مینا مهرنوش مدیر مسئول روزنامه کسب و کار بوده که پیش از این فاقد هرگونه سابقه فعالیت درحوزه تخصصی مدیریت یک شرکت بزرگ خدمات ارتباطی است که همین موضوع در هفته های گذشته مورد انتقادات فراوانی واقع شده است؛ اما گفته می شود که وی با استفاده از موج خبرسازی در این باره تلاش داشته است سازمان تنظیم مقررات ارتباطات را در مقابل عمل انجام شده قرار دهد.

این مساله در اظهار نظر امروز وزیر ارتباطات نیز بازتاب داشت.

آذری جهرمی اظهار داشت: «کسی با تبلیغات رسانه ای مدیر عامل نمی شود و این کارهایی که برخی از رسانه ها انجام می دهند، مناسب نیست»

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژه
شناسه : 49044
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا