رییس جمهوری:

امیدواریم طرح های هرمزگان تا پایان دولت به بهره برداری برسد

جهان صنعت نیوز| حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز یکشنبه در بدو ورود به هرمزگان در فرودگاه بندرلنگه در جمع خبرنگاران افزود: بسیار خوشحالم که امروز و فردا (یکشنبه و دوشنبه) به مدت دو روز در خدمت و محضر مردم عزیر و مرزدار استان هرمزگان هستیم.


وی بیان کرد: در آغاز سفر برای دیدار مردم بسیار خوب منطقه بندرلنگه هرمزگان به خدمت آنها رسیدیم و بعد از آن بهره برداری و عملیات احداث چندین طرح مهم و اقتصادی در بندرعباس انجام می شود.

رییس جمهوری اسلامی ایران و شماری از اعضای هیات دولت تدبیر و امید روز یکشنبه از طریق فرودگاه بندرلنگه وارد این شهرستان شدند و تا دقایقی دیگر در ورزشگاه تختی این شهر با مردم غرب هرمزگان دیدار می کنند.

رییس جمهوری و هیات همراه روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۸ و ۲۹ بهمن جاری مهمان مردم هرمزگان هستند.

استاندار هرمزگان اعلام کرده است که ۴۰ طرح اقتصادی با اعتبار ۶۰ هزار میلیارد ریال در سفر دو روزه رییس جمهوری در این استان به بهره برداری می رسد.

شرکت در نشست شورای اداری هرمزگان از دیگر برنامه های سفر رییس جمهوری به این استان است.روز دوم سفر رییس جمهوری به هرمزگان نیز با بهره برداری از طرح های نیروی دریایی و به آب اندازی زیر دریایی آغاز می شود.

همچنین بهره برداری از طرح های ویدیو کنفرانسی جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی روز دوشنبه با حضور رییس جمهوری انجام می شود.شهرستان های بندر لنگه، بستک و پارسیان در غرب بندرعباس و استان هرمزگان قرار دارند. وزرای نفت، اطلاعات، جهاد کشاورزی، نیرو، کشور و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رییس دفتر رییس جمهوری، دکتر روحانی را در این سفر همراهی می کنند

اخبار برگزیدهسیاسی
شناسه : 11629
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا