آخرین مهلت تقاضای حقوقی‌ها برای نامزدی در انتخابات سهام عدالت اعلام شد

 به گزارش جهان صنعت نیوز: از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران، سازمان بورس در این اطلاعیه اعلام کرده که آن دسته از اشخاص حقوقی که تمایل به حضور در هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت دارند، تا ۱۰ اردیبهشت سال جاری مهلت دارند تقاضای خود را به صورت مکتوب به سازمان بورس ارسال فرمایند.


در ادامه این اطلاعیه آمده است، بدیهی است صلاحیت نماینده حقیقی شرکت‌های مذکور در صورت انتخاب شدن به عنوان هیات مدیره توسط سازمان بورس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در چند روز گذشته «حسین فهیمی»، سخنگوی آزادسازی سهام عدالت در گفت و گویی مجموع دارایی شرکت های سرمایه گذاری استانی را بیش از ۳۸۰ هزار میلیارد تومان است، اعلام کرد و گفت: این حجم قابل توجه دارایی نیازمند مدیریت صحیح، ایجاد ارزش افزوده است، نقش موثر آن در بازار سرمایه امر مهمی تلقی می شود که باید از طریق شرکت های سرمایه گذاری مورد مدیریت قرار بگیرند.

وی اظهار داشت: در این میان عده ای به عنوان افراد متخصص مدیریت این دارایی ها را بر عهده می گیرند که از طریق مردم انتخاب خواهند شد.

سخنگوی آزادسازی سهام عدالت ادامه داد: تاکنون در کشور شاهد مشارکت های جمعی زیادی برای فعالیت های مذهبی و سیاسی بوده ایم اما انتخابات شرکت های سرمایه گذاری استانی بزرگترین و اولین مشارکت میلیونی مردم برای یک فعالیت اقتصادی محسوب می شود.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانبانک و بیمهپیشنهاد ویژه
شناسه : 183525
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا