محور هراز تا ۴ مرداد ماه مسدود شد /ترافیک سنگین در محور چالوس

به گزارش جهان صنعت نیوز:  به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امیر معصومی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در جریان آخرین وضعیت محورهای شمالی، از ممنوعیت تردد در محور هراز مسیر رفت و برگشت تا ۴ مردادماه خبر داد و اظهار داشت: در محور چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده‌های پورکان، گرماب، نساء و سیاه بیشه ترافیک سنگین است و در محور فیروزکوه و آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر رفت و برگشت تردد روان است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در مورد شرایط جوی محورهای شمالی نیز گفت: محور چالوس دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و محور فیروزکوه دارای مه گرفتگی در ارتفاعات، محور هراز و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

معصومی در مورد وضعیت ترافیکی سایر محورها افزود: در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس و همچنین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع ترافیک سنگین اعلام شده است و همچنین در آزادراه تهران – کرج محدوده مترو وردآورد ترافیک نیمه سنگین است.

وی در مورد آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کل کشور نیز گفت: در برخی از محورهای استان‌های مازندران و گلستان شاهد بارش باران هستیم.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانمسکن
شناسه : 277138
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا