شیوه برگزاری مراسم شب‌های قدر/ ایران برای صادرات واکسن به چین آمادگی دارد

به گزارش جهان صنعت نیوز: عباس شیراوژن روز شنبه در توئیت خود با اشاره به تصمیمات امروز جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا نوشت: ایجاد امکان ‌صادرات واکسن مازاد بر نیاز فعلی و آینده برای تولیدکنندگان داخلی و اعلام آمادگی اعزام نیروهای درمانی و ارسال واکسن به کشور ‌چین در صورت اعلام نیاز وجود دارد.


 افزایش مختصری در تعداد بیماران داریم که الزاماً پیش بینی کننده ‌موج جدید بیماری نیست. مرجع رسمی اعلام موج جدید بیماری ‌ستاد ملی کرونا و ‌وزارت بهداشت است. اظهار نظرهای کارشناسی مردم را نگران نکند.

نگرش و استقبال نسبتاً مثبت مردم و خانواده‌ها از حضوری شدن آموزش ‌مدارس و ‌دانشگاه‌ها؛ آموزش در همه مدارس و دانشگاه‌ها بدون هیچ استثنایی باید ‌آموزش حضوری باشد.

 رتبه ۱۲ کشورمان در مطالعات و تحقیقات با موضوع کرونا؛ موفقیت مناسب کشورمان در مدیریت موج اخیر بیماری در مقایسه با کشورهای پیشرفته دنیا از نظر تعداد کمتر فوتی‌ها و دوره زمانی کوتاه‌تر.

 در اماکن مسقف: در شهرهای ‌قرمز ۳۰ درصد ظرفیت، شهرهای ‌نارنجی ۵۰ درصد و شهرهای ‌زرد ۷۰ درصد ظرفیت و شهرهای ‌آبی بدون محدودیت ظرفیت و رعایت فاصله گذاری و شیوه نامه‌های بهداشتی باشد.

مردم عزیز نسبت به تزریق ‌نوبت سوم واکسن اقدام کنند. در آینده نزدیک کلیه خدمات مشروط به استعلام از سامانه ‌ایران من مانند تهیه بلیط و تردد بین شهری منوط به تزریق سه نوبت واکسن خواهد شد.

اخبار برگزیده
شناسه : 256713
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا