تحویل ۱۸ هزار واحد مسکونی مهر در دهه فجر

جهان صنعت نیوز| انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه دومین جلسه شورای مسکن استان تهران و در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر حدود ۹۵ هزار واحد مسکونی در پرند، ۸۵ هزار واحد مسکونی در پردیس و ۳۰۰۰ واحد مسکونی در اندیشه قرار دارد به این ترتیب بیشترین مسکن مهر کشور به تناسب جمعیت در استان تهران قرار دارد.


وی با ابراز امیدواری از اینکه در ایام دهه فجر امسال ۱۸ هزار واحد مسکونی مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شود، گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده توسط وزیر راه و شهرسازی و تاکید ریاست جمهور مبنی بر اینکه به روند تکمیل این پروژه‌ها سرعت دهیم افرادی که سال‌ها منتظر تحویل واحدهای مسکونی خود بودند هرچه زودتر بتواند بعد از تکمیل پروژه ها واحدهای مسکونی خود را دریافت کنند.

استاندار تهران با اشاره به اینکه نقدیاتی که در تعهد سازنده بوده نباید از متقاضیان دریافت شود، افزود: در حوزه ایمنی و آتش نشانی و همچنین استانداردهای آسانسورها با توجه به افزایش قیمتی که داشته‌ایم به کمیته فنی اختیار داده شده که این افزایش قمیت را محاسبه و مابه‌تفاوت آن را از محل کمک‌های دولت و مردم تامین کند. خدماتی همچون انشعابات آب وبرق و فاضلاب باید توسط دستگاه ها محقق شود و دستگاه‌های ذیربط نیز آمادگی خود را اعلام کردند تا خدمات زیربنایی را با سرعت بیشتری تکمیل کنند.

محسنی بندپی ادامه داد: در مرحله بعدی پیشنهاداتی نسبت به برخی از تعاونی ها که در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر مشکلاتی دارند ارائه شده تا توسط اداره کل راه وشهرسازی استان تهران در قالب تهاتر پروژه‌ها را در اختیار شهرداری قرار دهد و مابه تفاوتهای ایجاد شده را به آنها پرداخت کند تا به این ترتیب اقدامات به شکلی پیش رود که شهروندانی که سالها منتظر بودند هرچه زودتر بتواند واحدهای خود را تحویل بگیرند. بی تردید تحویل این واحدها از اقداماتی خواهد بود که می‌تواند موجب امیدآفرینی بین مردم  شود.

وی در بخش دیگری از صبحت‌های خود با تاکید بر این که تعهدات سازندگان واحدهای مسکن مهر نباید از مردم دریافت شود  افزود: سرعت پاسخگوی به  متقاضیان مسکن مهر از اهمیت زیادی برخوردار است  و سرعت و دقت در ساخت واحدهای مسکن مهر نیز مورد تاکید رئیس جمهور بوده است.

اخبار برگزیده
شناسه : 10170
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا