سومین جلسه دادگاه گندم گلستان آغاز شد

جهان صنعت نیوز:   در اولین جلسه رسیدگی به این پرونده، هیچ یک از متهمین حضور نداشتند و تنها وکلای مدافع آنان پس از قرائت کیفرخواست از سوی قاضی دادگاه به دفاع از موکلین پرداختند و نماینده حقوقی شرکت غله گلستان نیز به عنوان مدعی العموم به دفاع از شکایت خود پرداخت.


در جلسه دوم یکی از سه متهم پرونده در دفاعیات خود گفت: به عنوان یک کارمند بارها به همکاران خود در شرکت کسری گندم را اعلام کردم اما آنان گفتند “جای نگرانی نیست و مشکل با تامین گندم از بخش‌های دیگر حل خواهد شد”.

در این جلسه همچنین مشخص شد یکی دیگر از متهمین پرونده به علت داشتن چک‌های برگشتی در زندان مشهد دوران محکومیت خود را سپری می‌کند. این متهم قرار بود امروز با نیابت قضایی از دادگستری خراسان رضوی در دادگاه حضور پیدا کند اما در این جلسه شرکت نکرد.

برای ارائه مدارک و انجام امورات کارشناسی اسناد، در جلسه دوم وکلای متهمان خواهان زمان دیگر برای رسیدگی به پرونده شدند که رییس دادگاه با این درخواست موافقت کرد و امروز پس از کار کارشناسی بر روی مدارک و مستندات جدید، ادامه رسیدگی به این پرونده در حال انجام است.

این پرونده مربوط به جابجایی و توزیع غیرقانونی و خارج از شبکه بیش از ۹ میلیون کیلوگرم گندم است.

پرونده گندم‌های مفقودی گلستان پس از پرونده معروف به پرهام آزادشهر، دومین پرونده‌ای است که در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان گلستان رسیدگی می‌شود.

اخبار برگزیده
شناسه : 68422
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا