رگبار پراکنده در برخی نقاط کشور/ وزش باد و خیزش گردوخاک امشب در پایتخت

به گزارش جهان صنعت نیوز:  فریبا گودرزی در مورد آخرین وضعیت جوی کشور، اظهار کرد: امروز در ارتفاعات البرز مرکزی و در استان‌های البرز، قزوین، تهران، برخی نقاط آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و جنوب کشور در ارتفاعات سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب فارس، بوشهر بخصوص برای ساعات بعدازظهر و اوایل شب، گاهی رگبار پراکنده همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

وی افزود: امروز در استان‌های مرزی واقع در غرب و جنوب‌غرب کشور، گردوغبار رقیق و کاهش کیفیت هوا و در شرق و جنوب‌شرق کشور وزش بادهای شدید گاهی همراه با گردوخاک رخ خواهد داد.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از فردا تا پایان هفته برای بیشتر مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت، گفت: از  فردا (چهارشنبه) تا روز جمعه وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک در نوار شرقی کشور ادامه دارد و فقط در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان برای ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی ادامه داد: برای روز شنبه آینده وزش باد در منطقه زابل تداوم دارد و سایر مناطق کشور جوی آرام همراه با هوایی گرم است.

وی بیان کرد: امروز و فردا شرق دریای عمان و نیمه غربی خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی در مورد وضعیت جوی تهران، گفت: در ساعات بعدازظهر و در برخی از ساعت‌ها برای تهران وزش باد پیش‌بینی شده  که بیشینه دما هوا در پایتخت ۳۱ درجه بالای صفر است.

گودرزی تاکید کرد: برای تهران امشب ورزش باد و خیزش گردوخاک رخ خواهد داد که در برخی نقاط غربی و جنوبی استان در برخی از ساعات شدید می‌شود. 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 283871
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا