رئیس سابق دیوان محاسبات کشور درگذشت

به گزارش جهان صنعت نیوز:  دکتر عادل آذر به دلیل عمل تنگی کانال نخاع در بیمارستان خاتم الانبیا تحت مداوا بودند که پس از انجام ریکاوری به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفتند.


دکتر عادل آذر (زادهٔ ۱۳۴۵، دهلران) مشاور رئیس‌جمهور و رئیس مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی وابسته به نهاد ریاست جمهوری اسلامی ایران در دولت سیزدهم از ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ بودند. وی همچنین نماینده مجلس هفتم و رئیس پیشین دیوان محاسبات کشور و مرکز آمار ایران نیز بوده‌است و استاد دانشگاه تربیت مدرس بودند.

وی دانش‌آموخته کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه علامه طباطبایی، کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه تربیت مدرس و دکترای مدیریت از دانشگاه تهران بودند. ایشان همچنین عضو گروه مدیریت سیستم ها در دانشگاه امام صادق علیه السلام بودند.آذر در دورهٔ هفتم مجلس شورای اسلامی بعنوان نمایندهٔ دهلران در مجلس حضور داشتند. او در فاصله سالهای ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۵ برای مدت بیش از ۶ سال، ریاست مرکز آمار ایران را برعهده داشت.

روزنامه جهان صنعت این ضایعه را به خانواده محترمشان و جامعه علمی کشور تسلیت عرض می‌کند.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانپیشنهاد ویژه
شناسه : 278514
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. درگذشت این استادفرهیخته و شخصیت علمی را به خانواده محترم و مردم شریف و همکاران و علاقمندان وجامعه علمی کشور تسلیت عرض می نمایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا