دادگاه توماج صالحی برگزار نشده است

به گزارش جهان صنعت نیوز: حجت الاسلام والمسلمین جعفری روز یکشنبه در رابطه با جزییات پرونده توماج صالحی گفت: هفته گذشته کیفرخواست پرونده توماج صالحی صادر و به دادگاه‌های عمومی و انقلاب اصفهان ارجاع شد اما هنوز جلسات دادگاه برگزار نشده است.


وی افزود: توماج صالحی به افساد فی‌الارض از طریق نشر اکاذیب به صورت گسترده به نحوی که موجب خسارات عمده گردیده است، فعالیت تبلیغی علیه نظام، تشکیل و اداره دسته‌جات غیر قانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور، همکاری با دولت متخاصم علیه جمهوری اسلامی و نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی از طریق فضای مجازی و تحریک و ترغیب افراد به اعمال خشونت آمیز متهم است.

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: بخشی از اتهامات توماج صالحی در دادگاه عمومی و بخشی دیگر در دادگاه انقلاب اصفهان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

اینترنشنال با انتشار خبری مدعی شده است دادگاه توماج صالحی روز گذشته در اصفهان برگزار شده و خانواده وی موفق نشده‌اند در روز دادگاه با او دیدار کنند.

“توماج صالحی” هشتم آبان سالجاری به‌ اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام، همکاری با دولت‌های مُتخاصم و تشکیل گروه‌ غیرقانونی به‌ قصد برهم زدن امنیت کشور، با نیابت قضایی در یکی از استان‌های کشور دستگیر شد.

این متهم در ایجاد اغتشاشات و دعوت و تشویق به آشوب‌های اخیر در استان اصفهان و در شهرستان شاهین‌شهر، نقش کلیدی داشته است.

توماج صالحی از خوانندگان زیرزمینی رپ ساکن شاهین‌شهر، شهریور سال گذشته نیز برای مدتی در بازداشت بسر می‌برد.

وی در جریان اتفاقات اخیر در صفحه توئیتر خود به تبلیغ خشونت و درگیری با نیروهای مسلح می‌پرداخت.

شاهین شهر در ۲۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اجتماعی و فرهنگیاخبار برگزیده
شناسه : 308929
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا