حضور خیرین در مناطق محروم برای توزیع لوازم التحریر

جهان صنعت نیوز:  جمعی از قهرمانان کشتی روز گذشته با حضور در روستاهای اطراف زاهدان پانصد بسته لوازم التحریر و موادغذایی را توزیع کردند.

 همچنین بسته های موادغذایی در میان خانوارهای فقیر روستاهای محروم منطقه کوین زاهدان توسط  حسن رحیمی(قهرمان المپیک وجهان) و علی اصغر بذری(قهرمان جهان و مربی تیم ملی) توزیع شد.

همچنین علاوه بر توزیع مواد غذایی و بسته لوازم التحریر چگونگی کمک به ایجاد اشتغال زنان روستایی بررسی شد و مقرر شد دو روستای اطراف زاهدان به عنوان روستاهای پایلوت انتخاب شوند. این هدف از سوی خیرین با این هدف انجام می شود تا مددجویان این منطقه در طی یک بازه زمانی از طریق ایجاد شغلهای محلی به خودکفایی برسند.

 در این بازدید مشکلات بی شناسنامه بودن برخی از روستانشینان روستاهای اطراف زاهدان نیز مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. افراد بی شناسنامه در این روستاها با بیان مشکلات ناشی از نداشتن کارت هویت انتظار دارند که مسئولان کمال همکاری را برای پایان دادن به این مشکلات را دارند.

توزیع بسته های حمایتی در مناطق محروم کشور از سوی خیرین انجام می شود و به گفته مدیرعامل موسسه خادمین امام علی (ع) روند تداوم توزیع مواد غذایی و اقلام بهداشتی و لوازم التحریر در روستاهای مناطق محروم کشور در همچنان ادامه خواهد داشت.

اخبار برگزیده
شناسه : 60546
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا