حذف پست «قائم مقامی» در شهرداری

جهان صنعت نیوز:  معاون برنامه‌ریزی شهرداری و سرپرست معاونت منابع انسانی از حذف کامل پست «قائم مقامی» در شهرداری خبر داد و در مورد فعالیت برخی از قائم مقامان سابق توضیحاتی را ارائه داد.

حامد مظاهریان صبح امروز در حاشیه جلسه شورای شهر تهران در رابطه با حذف پست‌قائم مقامی در شهرداری گفت: این پست با همه ملزومات در شهرداری حذف شده و در سلسله مراتب اداری شهرداری پستی به نام قائم مقامی وجود ندارد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که برخی قائم مقامان هنوز در شهرداری وجود دارند و فعالیت می‌کنند افزود: قائم مقام فردی است که همه اختیارات معاون و یا رییس همچون حق امضاء، حق نظارت و غیره را داشت و در زمانی که معاون نبود ریاست سازمان یا معاونت مربوطه را برعهده داشت.

معاون برنامه‌ریزی شهرداری و سرپرست معاونت منابع انسانی در ادامه با بیان این‌که قائم مقامان افرادی کارکشته و با نفوذی هستند که همه اختیارات معاون را داشته و کارهای معاون و رییس را در غیاب آنها انجام می‌دادند گفت: ممکن است معاونین و روسا متناسب با برنامه‌هایی که دارند از این افراد استفاده کنند اما به طور قطع بگویم که پست قائم مقامی در شهرداری وجود ندارد.

عمومی
شناسه : 43695
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا