تمرکز بارش‌ها در جنوب شرق کشور/ تداوم بروز گردوخاک در چند استان

به گزارش جهان صنعت نیوز: «فریبا گودرزی» درباره وضعیت جوی کشور گفت: دمای هوا در این هفته در اغلب مناطق کشور مجدد افزایش خواهد داشت.


وی افزود: حداکثر دمای امروز تهران ۳۵ درجه خواهد بود، فردا و پس فردا به ۳۷ درجه می‌رسد و برای سه‌شنبه نیز ۳۸ درجه پیش‌بینی شده است.

گودرزی ادامه‌داد: به دلیل رشد ابرهای همرفتی که با رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید موقت در جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان همراه خواهد بود، از امروز تا روز یکشنبه هشدار صادر شده است.

وی گفت: گرد و خاک نیز از امروز تا روز یکشنبه در استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر، خوزستان، ایلام، یزد، کرمان، سمنان و خراسان رضوی پیش بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه خلیج فارس تا ظهر دوشنبه آرام خواهد بود، اظهار داشت: از ظهر دوشنبه به‌تدریج شرق خلیج فارس متلاطم شده و ارتفاع امواج تا یک متر خواهد داشت، همچنین از امروز تا اویل وقت دوشنبه تنگه هرمز آرام است.

وی بیان‌داشت: از اوایل وقت دوشنبه تا اواخر وقت چهارشنبه شاهد افزایش موج بین ۱.۵ تا ۲ متر در سواحل و دور از ساحل تنگه هرمز و غرب عمان خواهیم بود.

به گفته گودرزی، شرق دریای عمان از امروز تا یکشنبه ارتفاع امواج زیر ۲ متر در سواحل و زیر ۲.۵ متر در نواحی دور از ساحل خواهد داشت.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 275310
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا