تفاهم‌نامه تاکسیرانی با ایساکو برای تامین قطعات تاکسی‌ها

به گزارش جهان صنعت نیوز:  صبح امروز آیین تفاهم نامه سازمان تاکسیرانی و شرکت ایساکو برگزار شد و اسماعیل بیگی مدیر عامل سازمان تاکسیرانی گفت: تاکسی های شهر تهران به اندازه مترو در روز مسافر جابه‌جا می کنند و ما یک خانواده ۱۰۰ هزار نفری از رانندگان تاکسی داریم که روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ کیلومتر پیمایش دارند که این عدد بزرگی است.

وی با بیان این که بزرگترین ناوگان سبک خودرویی ( تاکسی) در غرب آسیا و شمال خاورمیانه متعلق به تهران است، گفت: اگر بخواهم تفاوت خانواده تاکسیرانی تهران با برخی پایتختهای کشورهای دیگر را مقایسه کنم باید بگویم که پایتخت برخی از کشورهای غرب آسیا تنها ۱۰ درصد تاکسی های تهران را دارد.

وی با بیان این که در سفر به یکی از شهرهای آسیایی، مسئولان اعلام کردند که سالانه هزار نفر تاکسیرانانشان را آموزش دادند، گفت: اما وقتی ما اعلام کردیم که ۸۰ هزار تاکسیران را آموزش می دهیم تعجب کردند حالا که ما بزرگترین ناوگان را داریم به تبع آن بزرگترین مصرف کننده قطعات هستیم و از آنجا که بیشترین خودروهای ناوگان ما سمند و پژو که تولید ایران خودرو است، می باشد. از شرکت ایساکو که تامین کننده قطعات ایران خودرو است می خواهیم که نگاه ویژه ای به تاکسی ها داشته باشد.

وی با بیان این که البته در پی تفاهم نامه امروز مقرر شده که تاکسیرانان بدون مشکلی بتوانند به قطعات و لوازم یدکی مورد نیازشان آن هم با تضمین کیفیت و قیمت مناسب دسترسی یابند گفت: امیدواریم بتوانیم در این مسیر رضایت خدا و تاکسیرانان را کسب کنیم چرا که بررسی ها نشان داده اگر به تاکسیران رسیدگی شود و خدمات بهتری به او بدهیم او خدمات بهتری به مسافرانش می دهد و راضی تر هستند و امیدواریم نگاه مثبت تاکسیران را بتوانیم تسری بدهیم.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 237296
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا