ترافیک سنگین در محورهای منتهی به مرز مهران / توصیه پلیس به زائران

به گزارش جهان صنعت نیوز: سردار محمد شرفی در پایش هوایی محور مواصلاتی مهران-ایلام، اظهار کرد: با توجه به حضور گسترده زائران در پایانه مرزی مهران و به منظور کنترل وضعیت جاده‌ای و ترافیکی، صبح امروز در محورهای مواصلاتی تهران به سمت ایلام پایش هوایی انجام شد و محورها مورد رصد قرار گرفتند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا ادامه داد: تعداد زیادی از خودروهای شخصی و اتوبوس‌های حامل زوار اباعبدالله الحسین (ع) در این محور در حال حرکت هستند و زائران در بسیاری از نقاط ناچار به توقف‌های طولانی شده‌اند. بنابراین با توجه به حجم گسترده زواری که قصد ورود به پایانه مرزی مهران را دارند، به طور حتم مشکلاتی پیش خواهد آمد که پلیس ناچار است به دلیل هماهنگی میزان ورود و خروج محدودیت‌هایی اعمال کند.

سردار شرفی گفت: هموطنانی که قصد زیارت عتبات عالیات را دارند با توجه به حجم انبوه زوار و ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی منتهی در این محدوده حتی المقدور مسیر زیارتی خود را از پایانه مرزی مهران انتخاب نکنند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با تاکید لزوم توجه شهروندان به توصیه‌های پلیس اظهار کرد: مردم در صورت متوقف شدن در طول مسیر، صبر و حوصله به خرج دهند و با پلیس همکاری لازم را داشته باشند. همچنین مردم می‌توانند در طول مسیر در مراکز اقامتی که مسئولان استانی تعبیه کردند، اسکان پیدا کنند. بازهم تاکید می‌کنیم که هموطنان گرامی اخبار را از مراجع خبری معتبر پیگیر باشند.

اخبار برگزیده
شناسه : 287900
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا