ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور/افزایش ۷.۸ درصدی تردد برون‌شهری

به گزارش جهان صنعت نیوز: از مرکز مدیریت راه‌های کشور، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۶۵ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۷.۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.


 براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۶۵  ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل  ۷.۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴.۲ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۹ تا ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

در محورهای شمالی نیز گر چه هیچگونه مداخلات جوی گزارش نشده با این حال ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا و محدوده سیاه بیشه سنگین است. 

همچنین ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – رشت حدفاصل منجیل تا رودبار گزارش شده و در محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده سه راهی چلاو مسیر (جنوب به شمال) محدوده شاهاندشت ترافیک نیمه سنگین است. 

تردد در محور فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال روان است. ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل مهرویلا تا کمالشهر نیز گزارش شده است.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 280061
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا