تخریب ۲۳۵ دیوارکشی و بنای نیمه ساز در دماوند

جهان صنعت نیوز: حسن ابراهیمی بسابی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند اظهار کرد: در راستای مبارزه با زمین خواری و جلوگیری از تصرف اراضی ملی و تغییر کاربری اراضی کشاورزی در ۱۴ آبان ماه سال جاری ۲۳۵ مورد دیوارکشی و بنای نیمه ساز در حوزه قضایی دماوند به دستور دادستانی تخریب و به وضع سابق اعاده شد.


دادستان عمومی و انقلاب دماوند با بیان اینکه با نظارت مستمر و صدور دستورات قضایی قاطع دادستانی در مبارزه با ساخت و ساز‌های غیر مجاز، تخریب‌ها طی سال جاری از مرز ۲۵۰۰ مورد عبور کرد، گفت: دماوند به لحاظ موقعیت و شرایط مناسب واجد جذابیت‌های طبیعی و گردشگری است، به همین دلیل همواره موجب هجوم فرصت طلبان و سودجویان قرار گرفته است؛ به همین منظور در برخورد با ساخت و ساز‌های غیر مجاز طی سه سال گذشته در سطح کشور همچنان پیشتاز بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب دماوند ادامه داد: طی سه سال گذشته با بسیاری از تخلفات در ادارات برخورد قضایی و قانونی شده که بعضا منجر به بازداشت شده و نتیجتا منجر به تغییر در مدیریت و یا برکناری و بازداشت مدیران متخلف شده است؛ حتی در مجموعه قضایی دماوند نیز با متخلفان برخورد بدون اغماض صورت گرفت و خاطیان را روانه زندان کردیم که همچنان با رویکرد سختگیرانه در بازداشت به سر می‌برند.

ابراهیمی بسابی ضمن دعوت از مردم جهت معرفی مفسدان تصریح کرد: از عموم مردم عزیز دعوت می‌شود تا مفسدان و دلال‌های فعال در ادارات، مجموعه دادگستری و دادسرا را با گزارشات محرمانه به دادستانی معرفی کنند و مطمئن باشند که هویت آنان محفوظ خواهد ماند.

دادستان عمومی و انقلاب دماوند گفت: از شهرداران و دهیاران نیز درخواست می‌شود تا با ساخت و ساز‌های غیرمجاز مقابله کنند، در غیر این صورت تبانی در این اقدام غیر قانونی تلقی می‌شود و تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

اخبار برگزیده
شناسه : 59312
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا