تحقق ۱۰۰درصدی برنامه‌های مصوب امور رفاهی

جهان صنعت نیوز: امور رفاهی شهرداری شهر قدس از تحقق صد در صدی برنامه‌های مصوب این اداره در سال ۱۳۹۷ خبر داد.

مجموعه مدیریت رفاه شهرداری به نمایندگی از مجموعه بزرگ شهرداری همه توان خود را در راستای رفاه و آسایش کارکنان و خانواده های آن ها به کار گرفته است تا بخشی از مشکلات آنان را مرتفع کرده تا بتوانند با توانی مضاعف نسبت به ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اقدام کنند.

صیامی با اشاره به اینکه لایحه جامع رفاهی کارکنان برای سال ۱۳۹۸با حمایت شهرداراین شهرستان تهیه و با نظر مساعد اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر توسط اداره رفاه اجرائی خواهد شد افزود: این لایحه نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و امکانات جدیدی نیز به آن اضافه شده است که به نظر مس رسد با توجه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و همانگونه که در لایحه جامع امور رفاهی کارکنان پیش بینی شده شاهد ارائه تسهیلات بیشتری به کاکنان شهرداری باشد.

علی صیامی مدیر اداره امور رفاهی شهرداری قدس درباره برنامه‌های مصوب گفت: مجموعه مدیریت رفاه شهرداری اقدامات مهمی درراستای تحقق اهداف این مجموعه به کار گرفته است که ازآن جمله می توان به:

پیگیری و انعقاد قرارداد بیمه های درمان گروهی، بیمه جامع مسئولیت شهری، کارفرما در قبال کارکنان وعمر و حادثه و نیز استقرار پزشک سه روز در هفته جهت ویزیت اعم از همکاران شاغل و باز نشسته و خانواده آنان به صورت رایگان در شهرداری اشاره داشت.

همچنین پیگیری تحقق لایحه جامع امور رفاهی سال ۹۷با همکاری شهرداراین منطقه جهت تصویب توسط شورای اسلامی این شهرستان خبر داد.

ارسال هزینه های پزشکی به تعداد ۸۵ لیست و جمعا ۱۶هزارو ۵۸۷مورد هزینه پزشکی و همچنین معرفی نامه بیمارستانی انجام شده است.

تنظیم صورت جلسات پاداش به کارکنان و خانواده آنان بابت مدال آوری و کسب رتبه های کشوری و استانی

پیگیری، تهیه و تدوین لایحه جامع بیمه کارکنان جهت ارسال و تصویب از سوی شورای اسلامی شهر قدس.

تنظیم۳۷مورد صورتجلسات پرداخت وجه به فرزاندان تازه متولد شده در این شهرستان و نیزتوزیع و تنظیم فرم ثبت نام بیمه درمان گروهی و تنظیم لیست های مرتبط جهت ارائه آن به بیمه سامان اشاره کرد.

عمومی
شناسه : 43534
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا