بی آبرویی راننده تاکسی اینترنتی در سمنان

جهان صنعت نیوز: رئیس پلیس فتای استان سمنان از دستگیری یک راننده تاکسی اینترنتی در سمنان خبر داد و گفت: این فرد با ارسال تصاویر غیراخلاقی در بستر شبکه اجتماعی، برای زن جوان ایجاد مزاحمت می‌کرد.

حسین صادقی  اظهار کرد: در پی مراجعه زن سمنانی به پلیس فتای مرکز استان و با ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر مزاحمت اینترنتی، بلافاصله پرونده در این راستا تشکیل شد و در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان و مهندسان پلیس نیز در بررسی‌های اینترنتی و میدانی خود مشخص کردند که فردی با ارسال تصاویر غیراخلاقی و درخواست‌های غیرمنطقی در بستر شبکه اجتماعی تلگرام برای زن جوان ایجاد مزاحمت می‌کرد.

رئیس پلیس فتای استان سمنان به تحقیقات تخصصی و گسترده مأموران انتظامی در این خصوص اشاره کرد و گفت: متهم پرونده که در یکی از شرکت‌های حمل و نقل اینترنتی مشغول کار بود، شناسایی و به اداره پلیس منتقل شد.

صادقی از اعتراف صریح و روشن مزاحم اینترنتی به جرم ارتکابی خود خبر داد و بیان کرد: مجرم با اطلاع از اختلاف خانوادگی زن جوان در یکی از سفرهای درون‌شهری، اقدام به ارتباط‌گیری و مزاحمت برای وی کرده است.

وی حفظ و صیانت از حریم خصوصی در فضای مجازی را اولویت فعالیت کاربران دانست و خاطرنشان کرد: پلیس فتای استان سمنان به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به مشکلات و مسائل شهروندان در این فضا است و کاربران نیز می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir، آگاهی و دانش خود را برای استفاده صحیح از فضای مجازی و فرصت‌های آن ارتقا دهند.

عمومی
شناسه : 45408
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا