امشب؛ آخرین فرصت ثبت‌نام در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

به گزارش جهان صنعت نیوز: ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ از روز سه‌شنبه ۱۶ آذرماه آغاز شد و امروز سه‌شنبه ۲۳ آذرماه منحصرا به صورت اینترنتی از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org ادامه دارد.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ برای پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

متقاضیان با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ می‌توانند در ۲ کدرشته ثبت‌نام و شرکت کنند.

امشب؛ آخرین فرصت ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

دفترچه راهنمای ثبت نام، همزمان با شروع ثبت نام، در سایت سازمان سنجش منتشر شده و ثبت‌نام منحصرا به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org انجام می‌شود.

متقاضیان ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون)، در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند حداکثر در دو رشته امتحانی (طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنما) در آزمون ثبت‌نام کنند.

اخبار برگزیده
شناسه : 235301
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا