افتتاح یک ایستگاه مترو جدید در تهران

به گزارش جهان صنعت نیوز:  علی امام با اعلام مطلب فوق افزود: ایستگاه توحید به عنوان یکصد و چهل و یکمین ایستگاه شبکه متروی تهران، در تقاطع خیابان آزادی و بزرگراه شهید نواب صفوی و در مرز مناطق ۲،۶ ،۱۰ و ۱۱ واقع شده است. تقاطعی بودن این ایستگاه با خط ۴ مترو و همچنین مجاورت با ۴ منطقه شهر، ایستگاه مورد نظر را به یکی از مبادی سفر مهم و استراتژیک پایتخت تبدیل کرده است.


البته در فاز نخست بهره برداری از ایستگاه توحید در خط ۷، از سالن فروش بلیت خط ۴ و گالری های ارتباطی به عنوان مسیر دسترسی به سکوی خط هفت استفاده می‌شود.

مدیرعامل شرکت مترو در ادامه افزود: بهره مندی حداکثری از تولیدات داخلی در این ایستگاه که یکی از عمیق ترین ایستگاه‌های خط ۷ با عمق متوسط ۴۶ متر از سطح زمین است، از جمله ویژگی‌های آن به شمار می‌آید. ایستگاه توحید بین ایستگاه های مدافعان سلامت و شهید نواب صفوی واقع شده است.

بنا براعلام روابط عمومی شرکت مترو، تمام عملیات اجرایی احداث این ایستگاه اعم از خاکبرداری، حمل بار، مصالح و تجهیزات صرفاً از طریق یک شفت عمیق ۳۵ متری صورت پذیرفته تا پس از ۶ سال‌ انتظار، ایستگاه توحید تقدیم شهروندان صبور پایتخت شود.

اخبار برگزیده
شناسه : 236502
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا