درخواست یک اقتصاددان از دولت؛

از مدرک دکتری نوبخت ابهام زدایی شود

جهان صنعت نیوز| محمدطبیبیان اقتصاددان در کانال تلگرام خود نوشت: مطالبى پیرامون جعلى بودن مدرک دکتراى ایشان (ظاهرا فارغ التحصیل سال ٢٠٠۵) از یک دانشگاه اسکاتلند به نام پیزلى در منابع اینترنتى مطرح شد، جوابى هم سازمان برنامه داده که به ابهام مطلب افزود. مى توانستند به سادگى کپى مدرک تایید شده وزارت علوم را نشان بدهند و ابهام زدایى کنند. اینجانب بر آن شدم تا همان سایت را نگاه کنم. عکس ایشان در سایت دانشگاه وجود دارد. اما در فهرست فارغ التحصیلان دانشگاه که در همان سایت زیر کلید قرمز رنگ ظاهر مى شود نه براى سال ٢٠٠۵ بلکه سال قبل و بعد هم اطلاعاتى در مورد ایشان نیست. محل جستجو هم نه براى نام ایشان و نه فارغ التحصیلان ایرانى نتیجه اى به دست نمى دهد.
در جستجوى سال هاى قبل مورد جالبى هم بود عکس یکى از فارغ التحصیلان آن دانشگاه که در پایین به اشتراک مى گذارم. علامت انگشتان فرد علامت یک بى تربیتى شناخته شده است. هیچ دانشگاه معتبرى چنین کارى را اجازه نمى دهد.
نکته دیگر متنى است که در اینترنت به عنوان پایان نامه ایشان منتشر شده که اگر صحت داشته باشد، واقعا نگفتنى است. این مطلب در خور توجه و بررسى جدى از طرف مقامات مسئول است اگر جعلى بودن مدرک اثبات شود ایشان باید با مسئولیت عواقب آن روبرو شود اگر هم مدرک ایشان معتبر است طبعا ابهام زدایى گردد.
این هم شاید یک وظیفه اخلاقى دولت محترم و دفتر ریاست محترم جمهور باشد که آخرین مدرک تحصیلى معتبر و رشته تحصیلى ایشان قبل از این که با عنوان دکترا در انتخابات مجلس شرکت کنند را براى اطلاع عموم منتشر کنند.

اقتصاد کلانیادداشت
شناسه : 12841
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا