آرزوی شهروندان تهرانی برای شهرشان برآورده می‌شود

جهان صنعت نیوز: زهرا نژاد بهرام با بیان اینکه هدف این پویش کاهش فاصله بین مدیران شهری و شهروندان است.گفت: برخی نظرسنجی‌ها نشان از فاصله ای زیاد بین شهروندان و مدیران شهری داشت و بر این اساس تصمیم گرفتیم تا تعامل و گفت‌وگویی بین شهروندان و مدیران ایجاد شود.

به گفته وی شهروندان تهرانی (در مرحله آزمایشی این طرح که فعلا عملیاتی شده است فقط شهروندان یوسف آباد) می توانند با مراجعه به صفحه کمپین آرزویی برای تهران به آدرس http://baham.tehran.ir/arezoohayeTehran آرزوی خود را ثبت کنند.

نژاد بهرام گفت: شهروندان محله یوسف آباد(منطقه ۶) تا شب چله (۳۰ آذر) فرصت دارند تا آرزوهایشان را برای محله‌شان در این صفحه بنویسند و هر چقدر که استقبال از این آرزو و یا به عبارتی لایک‌های این آرزو بیشتر بود شهرداری منطقه موظف است در یک بازه زمانی ۴۵ روزه تا دو ماه آن را اجرایی کنند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال یک کودک در سامانه آرزویی برای تهران قید کرده است که دوست دارد روشنایی میدان سلماس بیشتر شود تا بتواند بیشتر بازی کند و اگر این آرزو مورد اقبال بیشتر مردم این محله قرار گیرد شهرداری موظف به انجام این آرزو است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه هر ۴۵ روز بسته آرزوهای یک محله جمع‌آوری می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر این پویش در محله یوسف آباد به صورت پایلوت در حال اجرا است اما این بدین معنا نیست که بعد از ۴۵ روز مردم این محله دیگر نمی‌توانند درخواستی داشته باشند بلکه در محلات دیگر این طرح اجرایی خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سامانه ۱۳۷ نیز به نوعی مشکلات مردم را پاسخگو بود گفت: در سامانه ۱۳۷ شما تنها به بیان مشکلات خود می‌پردازید اما شهروند خلاق و فعالی نیستید و ارتباط کاملا یک سویه است اما در این کمپین شما می‌توانید راهکارهایی را نیز ارائه کنید و حتی در مورد پیگیری وضعیت آرزویتان اقدام کنید.

عمومی
شناسه : 58576
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا