استراتژی صبر و اصلاح پرتفوی سرمایه گذاران

جهان صنعت نیوز| مهدی طحانی مدیر سرمایه‌گذاری شرکت مدیریت سرمایه کیان معتقد است کم شدن  قیمت کامودیتی ها در بورس های جهانی اثرگذاری قابل توجهی در روند معاملاتی بازار سهام کشور داشته است.


به گفته وی، این مهم یکی از عواملی محسوب می  شود که منجر به افزایش فشار درجریان داد و ستد  های بازار سرمایه کشور شده است.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به استراحت نرخ دلار در بازار موازی بورس نیز خاطرنشان کرد: به  طور قطع هم زمان با راه اندازی بازار متشکل ارزی شاهد بهبود و بازگشت قیمت ها به مدار گذشته خواهیم بود.

مهدی طحانی بر این باور است که افزایش تنش ها میان ایران  و  ایالات متحده آمریکا در نوسان های قیمتی به وضوح  قابل مشاهده است اما با توجه صحبت های اخیر مقام معظم رهبری و نحوه موضع گیری طرف مقابل پیش بینی می شود شاهد اتفاق ناگواری در این زمینه نباشیم.

مدیر سرمایه‌گذاری شرکت مدیریت سرمایه کیان سال ۱۳۹۸ را سال جریانات سیاسی دانست و مطرح کرد: با توجه به این که جریانات سیاسی در سال جاری نقش پررنگی را ایفا خواهند کرد اما نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد.

این تحلیلگر بازار سرمایه با اشاره به افزایش تنش ها میان آمریکا و چین نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت کامودیتی ها در بازار های جهانی تحت تاثیر این مهم قرار دارند.

وی تاکید کرد: استراتژی صبر و اصلاح پرتفوی می بایست مورد توجه قشر سرمایه گذار در بازار سرمایه کشور قرار گیرد.

این کارشناس بازار سرمایه در خصوص چشم انداز بازار سهام کشور نیز اذعان داشت: با توجه به این که در آستانه فصل مجامع شرکت ها قرار داریم روند حرکتی شاخص ها با یک شیب ملایم به صورت مثبت ارزیابی می شود.

مهدی طحانی مدیر سرمایه‌گذاری شرکت مدیریت سرمایه کیان

یادداشت
شناسه : 18962
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا