افشاگری جدید درباره خولیو ولاسکو

جهان صنعت نیوز| خولیو ولاسکو هفته قبل برای همیشه از دنیای مربیگری والیبال خداحافظی کرد. این خداحافظی برای ایرانی ها هم تلخ بود. او خاطرات شیرینی را با ایران به جا گذاشت. برنامه سه کنج در شبکه سوم سیما امروز در برنامه ای به این خداحافظی پرداخت. شهنازی دستیار او هم میهمان این برنامه بود. او درباره نقش ولاسکو توضیح داد: «او معمار والیبال نوین ماست. ولاسکو که آمد مشکلات زیادی داشتیم. ما هنوز قهرمان آسیا نشده بودیم. در لیگ ملت ها حضور نداشتیم. یک مسابقه رسمی بزرگ نداشتیم. با او ما در جهان مطرح شدیم.»


او دست به یک افشاگری زد و گفت: ولاسکو یکی دو بار می خواست به خاطر مشکل سربازی بازیکنان از ایران برود. ما مشکل خروجی داشتیم. می گفتند بازیکنان سرباز هستند. این مسئله خیلی او را عصبانی می کرد.

شهنازی درباره وجه اشتراک کی روش و ولاسکو گفت: «هر دو تحویل بزرگی ایجاد کردند. کی روش هم خیلی بزرگ بود. نتایج ولاسکو هم شبیه به کی روش بود. موفقیت فقط روی سکو رفتن نیست. آنها نگرش بازیکنان را عوض کردند. این موفقیت بزرگی بود.»

او همچنین با خنده جمله جالبی به زبان آورد: «همه در تیم ملی از ولاسکو می ترسیدیم. او خیلی جذبه داشت ولی در عین حال همه دوستش داشتند.» شهنازی ادامه داد: «ولاسکو هیچوقت موفقیت تیم ملی را به اسم خودش نمی زد و همیشه می گفت باید بازیکنان من را طلا بگیرند که اینقدر تلاش می کنند.»

ورزشی
شناسه : 20135
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا