امشب نوبت بازی تاج و تخت است

جهان صنعت نیوز|  فیلم کیو در ادامه مسابقه‌های تخصصی اسنپ کیو اجرا می‌شود و مخاطب آن طرفداران سینما و تلویزیون هستند. اسنپ کیو پیش از این نیز مسابقه «گل کیو» را برای طرفداران فوتبال به اپلیکیشن اضافه کرده بود.

فیلم کیو قرار است هر چهارشنبه ساعت ۱۰ شب برگزار شود و این برنامه را «ساره رشیدی» کمدین خندوانه و بازیگر تئاتر اجرا می‌کند.

در این مسابقه که به صورت زنده برگزار می‌شود، از شرکت‌کنندگان ۱۲ سوال درباره فیلم و سینما پرسیده می‌شود و اگر آن‌ها موفق شوند که به این سوال‌ها پاسخ درست دهند، برنده مسابقه خواهند شد.

تجربه اولین برنامه سینمایی اسنپ کیو نشان داده که برنده شدن در این مسابقه برای دنبال‌کنندگان سینما و سریال، سخت نیست و بسیاری از سوالات از موضوعاتی هستند که روزانه با آن‌ها سروکار دارند.

علاقه‌مندان حوزه سینما برای شرکت در مسابقه سینمایی اسنپ کیو، باید اپلیکیشن را  از وبسایت اسنپ کیو دانلود و نصب کنند. گفتنی است که شرکت در اسنپ کیو کاملا رایگان است و از شرکت‌کنندگان برای پاسخ دادن به سوال‌ها پولی دریافت نمی‌شود.

نکته آخر هم این‌که پس از محدودیت‌های اپل برای اپلیکیشن‌های ایرانی، نسخه آی او اس این مسابقه آنلاین اطلاعات عمومی به صورت موقت از کار افتاده است اما از نسخه وب اپ اسنپ کیو در آی او اس همچنان می‌توان استفاده کرد.

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 20647
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا