علت بی‌ثباتی رفتار دولتمردان کاخ سفید در مقابل ایران

جهان صنعت نیوز| مسعود گودرزی  با اشاره به دلایل بی ثباتی در رفتارهای سیاسی آمریکایی ها علیه ایران، گفت: ابتدا باید اذعان کرد که ترامپ فردی تاجر است و از حوزه سیاست سررشته ای ندارد لذا شاهد حضور افراد افراطی مانند جان بولتون در اطراف وی هستیم.


وی ضمن اشاره به اینکه ترامپ و اطرافیانش به دلیل تاجر مسلک بودن درصدد دوشیدن کشورهای هم پیمان خود و بدست آوردن دلارهای نفتی هستند، ادامه داد: در واقع آنها دلارهای نفتی این کشورها را برای توسعه و رونق اقتصادی آمریکا به غارت می برند و در مقابل با طرح سیاست های ضدایرانی موضوع حمایت از همپیمانانشان را به میان می آورند.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقامات کاخ سفید درک درستی از ایران اسلامی و جایگاهش در منطقه ندارند، اظهار کرد: در واقع آنها صرفا ایران را مانعی برای تحقق اهدافشان در خاورمیانه می دانند از این رو سیاست های خصمانه ای را اجرایی می کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه دولتمردان ایالات متحده سیاست چماق و هویج را در مقابل ایران اجرایی می کنند، تصریح کرد: در واقع آنها می خواهند با افزایش فشار و طرح موضوع مذاکره به اهداف خود برسند و از طرفی ایران را وادار به کوتاه آمدن در مقابل سیاست هایشان در منطقه کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اینکه امروزه ترامپ مخالفان جدی در بدنه حاکمیتی آمریکا دارد از این رو مشاهده می شود که مسئله استیضاحش هم نقل محافل سیاسی است، خاطرنشان کرد: بنابراین شاهد رفتارهای دوگانه دولت کنونی آمریکا در مقابل ایران هستیم که هیچکدام بر اساس به ثمر و نتیجه مطلوبشان نمی رسد.

سیاسی
شناسه : 20438
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا