آمریکایی‌ها در ۳۲ ایالت قادر به سرمایه‌گذاری با ارز رمزنگار هستند

جهان صنعت نیوز| مدیر عامل شرکت eToro که یک شرکت کارگزار برای انجام امور تجاری با دارایی های مختلف است، گفت: برای اولین بار آمریکایی ها قادر به همکاری با دیگر تجار ارزهای رمزنگار در زمان خرید و فروش هستند. کاربران می توانند استراتژی های تجارت خود را با رصد و یادگیری از دیگر ارزهای رمزنگار بر روی این پلت فرم تنظیم کنند.


این راه حل به سرمایه گذاران امکان می دهد تا یک گروهی از دارایی ها را داشته باشند و بر اساس استراتژی های بازار آنها را افزایش دهند. این شرکت مشتریان را در ۳۲ ایالت آمریکا قادر به تجارت و سرمایه گذاری در ۶ ارز رمزنگار یعنی بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، بیت کوین کش، ژیرو و XLM می کند.

انتظار می رود سایر ارزهای رمزنگار در آینده نزدیک تا سه ماه نخست سال ۲۰۲۰ میلادی اضافه شوند که شامل ۱۳ ارز رمزنگار و چندین نوع دارایی است. مشتریان شرکت eToro می توانند به ویژگی کیف پول الکترونیکی از طریق حساب های موجود در eToro دسترسی داشته باشند و ارزهای رمزنگار خود را از حساب های تجاری به کیف الکترونیکی با فشار دادن یک دکمه انتقال دهند.

همچنین کاربران می توانند دارایی های رمزنگار خود را از طریق کد QR  یا با اشتراک گذاشتن آدرس کیف پول خود انتقال یا دریافت کنند. این اقدام مانند پلی بین دنیای سرمایه گذاری قدیمی و آینده بر پایه فناوری بلاک چین است که به کاربران کمک می کند تا مسیر سرمایه خود را رصد و از انتقال به ارزهای رمزنگار برای ایجاد ثروت سود ببرند.

بر پایه این گزارش با بیش از ۱۰ میلیون کاربر ثبت شده، شرکت eToro تجار و سرمایه گذاران را قادر به تصمیم گیری برای سرمایه گذاری در بازارهای مالی می کند. این پلت فرم دارایی های مختلفی را از قبیل ارزها، کالا، سهام و صندوق های بورس را پشتیبانی می کند.

اقتصاد کلانپیشنهاد ویژه
شناسه : 12392
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا