عامل جنایت نیوزیلند شیفته ترامپ است

جهان صنعت نیوز| در حالی که فعالان مجازی از کشف بیانیه ۸۷ صفحه‌ای تروریست عامل کشتار مسلمانان در نیوزیلند خبر دادند برخی دیگر از آنها از شیفتگی شدید او نسبت به ترامپ سخن گفتند.

در حالی که برخی از فعالان فضای مجازی از شیفتگی عامل جنایت نیوزیلند نسبت به ترامپ به دلیل برتر ساختن سفید پوستان سخن می‌گویند، شبکه تلویزیونی عراقی ان‌آرتی در گزارشی در این رابطه خبر داد عامل جنایت کریس چرچ روی سلاح خود عبارت «Turcofagos» نوشته بود که واژه‌ای شبیه به «ترک بد» است در حالی که در جای دیگری از این سلاح «۱۶۸۳ وین» حک شده تا اشاره‌ای به شکست دولت عثمانی در جنگ وین در آن سال باشد.

این در حالی است که او در فیلم مستقیمی که در فیسبوک در زمان کشتار مسلمانان مسجد پخش کرد صدای آهنگی در ستایش رادوان کارادیچ معروف به قصاب بوسنی را که بین سال‌های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۵ دست به کشتارهای زیادی علیه مسلمانان زده بود و در آن مسلمانان به کشتار تهدید می‌شوند، پخش می‌کرد.

گفتنی است برینتون تارنت (۲۸ ساله) یک روز قبل از انجام این جنایت در بیانیه‌ای که در صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی قرار داده، خواستار قتل آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان و رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه شده بود.

او همچنین تاکید کرد به دنبال ایجاد اختلاف بین پیمان ناتو و ترکیه است تا این کشور به جایگاه طبیعی خود به عنوان یک ساختار غریبه و متخاصم با اروپا بازگردد.

او در مورد انگیزه‌های این اقدام خود هم تاکید کرد مهم‌ترین آن مقابله با ورود مهاجران مسلمان به کشورهای اسلامی است. او ضمن توصیف این مهاجرت به حمله مسلمانان آن را زمینه‌ساز از بین رفت سفیدپوستان دانست.

در بخش دیگری از بیانیه این تروریست ادعا شده که اقداماتش برای انتقام خون میلیون‌ها اروپایی است که حمله بیگانگان (مهاجران) در طول تاریخ جان آنها را گرفته است.

تارنت در مورد علت انتخاب نیوزیلند به عنوان محل انجام اقدام تروریستی‌اش هم تاکید کرده با انتخاب این محل به مسلمانان نشان می‌دهد در هیچ جای دنیا در امان نخواهند بود.

اخبار برگزیده
شناسه : 12486
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا