آرامش به دزفول و اندیمشک بازگشت؛ عوامل اخلال در نظم منتظر برخورد قانونی باشند

جهان صنعت نیوز| مدیرکل انتظامی و مرزی استانداری خوزستان با اشاره به بازگشت حالت عادی به دو شهرستان دزفول و اندیمشک، گفت: شناسایی و برخورد با مسببان، محرکین و اخلالگران نظم و امنیت عمومی دو شهرستان دزفول و اندیمشک در دستور کار شورای تأمین است.


رضا نجاتی با اشاره به اتفاقات اخیر در دزفول و اندیمشک، اظهار داشت: الحمدالله اوضاع کاملا به حالت عادی باز گشته است و هیچگونه مورد امنیتی و انتظامی موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی دو شهرستان دزفول و اندیمشک وجود ندارد.

وی با اشاره به سابقه چندین ساله اختلاف مرزی بین دو شهرستان دزفول و اندیمشک، بیان کرد: درگیری گروهی بین تعدادی از جوانان دو شهرستان در روز گذشته اتفاق افتاد که در همین راستا برخی از دو طرف به وسیله سلاح شکاری مجروح شدند.

مدیرکل انتظامی و مرزی استانداری خوزستان با اشاره به درمان سرپایی مجروحان درگیری روز گذشته دو شهرستان دزفول و اندیمشک، ادامه داد: شورای تأمین استان خوزستان و شهرستان‌های دزفول و اندیمشک با این موضوع تشکیل شده و اتفاقات به صورت دقیق پیگیری می‌شود و با افراد متخلف یا کسانی که به دنبال اخلال در نظم و امنیت عمومی هستند، برخورد می‌شود.

وی با اشاره به این‌که شناسایی و برخورد با مسببان، محرکین و اخلالگران نظم و امنیت عمومی دو شهرستان دزفول و اندیمشک در دستور کار شورای تأمین است، گفت: در این زمینه با هیچ کسی مماشات یا سهل‌انگاری نخواهیم داشت.

اخبار برگزیده
شناسه : 12733
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا