حقوق معوقه پرسنل شهرداری تا پایان سال پرداخت می‌شود

جهان صنعت نیوز| کمال مرادی در نشست ستاد خدمات سفر نوروز ۹۸ استان کرمانشاه که امروز (۲۰ اسفند) در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه امسال شهرداری‌های کشور با همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط باید بتوانند در ایام نوروز فضایی شاد توأم با آرامش را برای مردم ایجاد کنند، اظهارکرد: در این راستا از شهرداری‌ها خواسته‌ایم تا اجرای برنامه‌های آنها به گونه‌ای باشد که رضایتمندی عموم مردم را در پی داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به تعویق افتادن حقوق تعدادی از پرسنل شهرداری‌های کشور، افزود: باتوجه به دستور معاون اول رئیس جمهور، بودجه لازم برای پرداخت مطالبات و حقوق معوقه پرسنل شهرداری‌ها تأمین شده و شهرداران باید لیست پرسنل خود را به وزارت کشور ارسال کنند تا برای آنها بودجه ارسال شود.

دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران همچنین به وجود جاذبه‌های متعدد گردشگری در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: مسئولان استان باید شرایط را به‌گونه‌ای فراهم کنند که از کوچک‌ترین جاذبه‌های گردشگری که در استان وجود دارد، بیشترین درآمد کسب شود.

وی به قرار گرفتن کرمانشاه در لیست کلانشهرهای ایران هم اشاره کرد و افزود: در نظر داریم بین کلانشهرهای ایران برنامه‌ای را اجرا کنیم که به رونق گردشگری این شهرها کمک کند و بتوانند از همه ظرفیت‌های خود برای جذب گردشگر استفاده کنند.

مرادی همچنین با اشاره به خواهرخواندگی کرمانشاه با برخی از شهرهای دنیا، عنوان کرد: مسئولان شهرداری کرمانشاه باید از این ظرفیت برای معرفی کرمانشاه در سطح بین المللی بیشترین بهره را ببرند.

وی در ادامه به وجود معضل متکدیان در شهر کرمانشاه و مشکلاتی که در حوزه گردشگری بوجود می‌آورد اشاره کرد و افزود: دولت توان جمع آوری متکدیان را ندارد، لذا باید از تجربه موفق تبریز در این زمینه استفاده کرد و مردم و سازمان‌های مردم نهاد را برای حذف متکدیان پای کار آورد.

پیشنهاد ویژه
شناسه : 12397
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا