مرافعه مکتوب‌ هاشمی‌ها

به گزارش جهان صنعت نیوز:  رییس فعلی شورای شهر تهران که به کمتر از «بهشت» در ادوار بعدی راضی نیست، با همان محافظه‌کاری که فائزه از آن گفته بود، به دختر آوانگارد آیت‌الله توصیه کرد که عذرخواهی کند. قاعدتا حدس می‌زد که پاسخش چیست و فائزه خواهد گفت «کسانی بایستی عذرخواهی کنند که کم یا زیاد، مستقیم یا غیر‌مستقیم، با منافع یا بی‌منافع، با درک یا از روی ناآگاهی همراه جریانی می‌شوند که به بن‌بست رساندن مطالبات عمومی و اصلاحات، نابود کردن منافع ملی، تضییع حقوق مردم، انحراف جدی از اهداف انقلاب، فاصله گرفتن از اسلام واقعی را برای حفظ خود به جای حفظ نظام سال‌هاست دنبال می‌کنند» اما نخواست که فرصت جدا کردن حساب خودش از او را از دست بدهد.

تلاشش بی‌ثمر بود و دیدیم که چطور در رسانه‌های اصولگرا مخاطب قرار گرفت و آینده سیاسی‌اش تهدید شد. بسیاری از کاربران در فضای مجازی نیز او را برادری بی‌مهر و منفعت‌طلب شناخته و مورد نقد قرار دادند. فائزه اما نسبت به او ساده‌تر گرفت و تنها گفت: «به او حق می‌دهم چون برای خودش آینده‌ای ترسیم کرده و دنبال حذف موانع است.»

فائزه‌ هاشمی با روش مشابه محسن یعنی در نامه‌ای سرگشاده ۱۲ نکته را بیان و تاکید کرد: «اگر هر فرد آزاده و بدون خشم و غضب و وابستگی و منافع و به دور از احساسات، گوش شنوا و دقت نظری داشته باشد که کمتر این ویژگی را داریم، متوجه گفتار اینجانب مبنی بر تغییر سیاست‌ها و عملکرد‌ها به منظور برگشت به اصل نظام و اهداف انقلاب و منافع جامعه می‌گردد و درمی‌یابد که بنده حقیر از همه دلواپسان و ناقدین و اهانت‌کنندگان و دروغگویان در دو جریان اصولگرایی و اصلاح‌طلبی در این مسیر دلسوزتر و جدی‌ترم، هزینه‌های زیادی داده و ابایی از دادن هزینه بیشتر و قربانی شدن در این راه نیز ندارم.»

این توضیح او در حالی ارائه شد که همین دیروز شاهد حمله‌ای دیگر به وی بودیم این بار اما از تریبون مجلس. علیرضا سلیمی عضو هیات رییسه در تذکری در صحن علنی گفت: «برخی آرزو کردند که کاش ترامپ رای می‌آورد تا به ایران فشار بیشتری وارد می‌کرد اینها هویت واقعی خود را برملا کردند. برادران اینها در سال ۸۸ به آمریکایی‌ها گفتند بیشتر به ایران فشار بیاورید. برخی احزابی که این خانم در آنها عضویت دارد چرا سکوت کردند؟ البته برادرش موضعی گرفت ولی احزاب چرا ساکت هستند؟»

اخبار برگزیدهسیاسی
شناسه : 164694
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا