مالک شهرخودرو: کوتاه نمی‌آییم؛ خارج از ایران بازی نمی‌کنیم

به گزارش جهان صنعت نیوز فرهاد حمیداوی روز چهارشنبه با اشاره به صدور بیانیه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر برگزاری دیدارهای پلی‌آف در کشور امارات گفت: نمی‌دانیم این سیاست کنفدراسیون فوتبال آسیا که به سمت سعودی‌ها غَش کرده است، از کجا نشات می‌گیرد اما شک نداریم که عین بیعدالتی است.

وی افزود: ما میزبان بودیم. ابتدا گفتند که قطر میزبان است و سپس امارات را به عنوان میزبان مسابقه انتخاب و معرفی کردند. این سیاست از دید ما به طور کامل غلط است.

مالک باشگاه شهر خودرو تاکید کرد: اگر ما میزبان هستیم و قرار است بازی در کشور ثالث برگزار شود، پس ما باید کشور بی‌طرف را انتخاب کنیم و اینکه خودشان می‌برند و می‌دوزند و برای خود رای صادر می‌کنند عین بیعدالتی است.

وی خاطرنشان کرد: ما در طول سال ۳۲ میلیون توریست در مشهد داریم که از سرتاسر دنیا و کشورهای عربی مانند بحرین، کویت، قطر به این شهر مقدس سفر می‌کنند و تاکنون کوچکترین مشکلی نداشتیم. به طور قاطع با تصمیم ای‌اف‌سی مخالف هستیم.

حمیداوی گفت: با وجود اینکه یک باشگاه کاملا خصوصی هستیم اما در کنار سه باشگاه دیگر به هیچ وجه به این ظلم و بی عدالتی کنفدراسیون فوتبال آسیا تن نخواهیم داد و مقابل این تصمیم ایستادگی می‌کنیم و تمام عواقب آن را نیز می‌پذیریم و به هیچ وجه در کشور دیگر بازی نمی‌کنیم.

وی در مورد خبر روز گذشته مبنی بر سفر نمایندگان باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به مالزی برای پیگیری موضوع و اینکه آیا امیدی به شکسته شدن این رای وجود دارد یا خیر نیز  اضافه کرد: ما همیشه امید داریم اما کمترین هدف‌مان از این سفر این است که صدای مردم ایران را به گوش مسوولان کنفدراسیون فوتبال آسیا برسانیم و علاوه بر این ببینیم سر منشا این بی عدالتی و ظلم کجا است.

مالک باشگاه شهر خودرو گفت: اگر ما به این رای تن بدهیم، یک هفته بعد اعلام می‌کنند که تیم ملی ایران هم در زمین ثالث بازی کند و این ظلم‌ها ادامه‌دار خواهد شد. باید یک جا به طور قاطع مقابل این زورگویی‌ها ایستاد. بنابراین اگر بخواهیم در زمین ثالث بازی کنیم یعنی قبول کردیم ایران ناامن است و برای حفظ اقتدار و عزت ایران به هیچ وجه زیر بار این تصمیم ظالمانه نخواهیم رفت.

 

اخبار برگزیدهورزشی
شناسه : 84555
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا