سامانه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری راه‌اندازی شود

 به گزارش جهان صنعت نیوز: علیرضا رزم‌حسینی امروز در نشست تخصصی با مدیران کل معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، با اشاره به شرایط تحریم و محدودیت‌های اقتصادی تحمیل شده به کشور گفت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه تحمیل شده به کشور، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سیاست‌های متناسب با این شرایط را اجرا کرد تا بتواند از شرایط جنگ اقتصادی عبور کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذار و بخش تولید باید کمترین دغدغه را برای انجام فعالیت اقتصادی داشته باشند، افزود: وزارت صمت وظیفه دارد در چارچوب قوانین و در حیطه اختیارات قانونی خود، اقدامات و حمایت‌های لازم از سرمایه‌گذاران را جهت روان‌سازی سرمایه‌گذاری و تولید داشته باشد.

وی در ادامه استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را برای رونق تولید و توسعه صنایع ضروری دانست و با تاکید بر ضرورت شناسایی سرمایه‌گذاران تصریح کرد: شناسایی سرمایه گذاران و فرصت‌های سرمایه گذاری یکی از اقدامات مهم در حوزه صنعت است و راه اندازی یک سامانه در وزارتخانه به این منظور می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

رزم حسینی در ادامه نشست حذف بروکراسی اداری را در مدیریت اقتصاد کشور مؤثر دانست و ایجاد امتیازات ویژه و مشوق‌های مالیاتی برای سرمایه‌گذاران را از جمله اقدامات مؤثر در جذب سرمایه در حوزه صنایع خواند.

وزیر صنعت معدن و تجارت با مهم خواندن معاونت امور صنایع در ترغیب تولید کشور و تحقق شعار جهش تولید، توجه و شناسایی گلوگاه‌ها و موانع مربوط به سرمایه گذاری را یادآور شد و بر انجام اقدامات لازم در تسهیل و تسریع صدور مجوزها و سرمایه گذاری توسط بخش‌های خصوصی در چارچوب قوانین، تاکید کرد.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانپیشنهاد ویژهصنعت و معدن
شناسه : 173581
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا