تداوم بارندگی‌ها در گیلان و مازندران

به گزارش جهان صنعت نیوز:  از مدیریت اطلاعات راه‌ها، در برخی مناطق شمالی آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود و شدت بارش در گیلان است.

همچنین روز جمعه از غرب سامانه بارشی دیگری وارد کشور می‌شود در نیمه جنوبی آذربایجان غربی، شرقی، ‌گیلان وغرب مازندران، غرب سمنان، اردبیل، زنجان، لرستان، ‌ مرکزی، تهران، قم، کهگیلویه و بویر احمد بارش باران و گاهی رعد و برق و تندبادهای لحظه‌ای رخ خواهد داد.

براساس این گزارش برای ارتفاعات زاگرس و البرز مرکزی، ارتقاعات غرب و شمال غرب برف پیش‌بینی می‌شود و شدت بارش فردا لرستان، ایلام، کردستان خواهد بود.

شنبه فعالیت سامانه بارشی تشدید می‌شود و در غرب، شمال‌غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی، جنوب غرب و شمال و دامنه‌های جنوبی بارش پیش بینی می‌شود.

شدت بارش شنبه در زاگرس مرکزی، لرستان، کرمانشاه، کردستان، همدان، مرکزی و نیمه شمالی خوزستان خواهد بود. در تهران و البرز هم روز شنبه بارش شدت می یابد.

براساس اعلام مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها دمای هوا تا فردا (جمعه) در شمال شرق ۶ تا ۱۰ درجه کاسته می‌شود و در مناطق سردسیر به زیر صفر کشیده می‌شود.

دریای خزر در پنج روز آینده مواج و متلاطم خواهد بود، خلیج فارس شنبه مواج است و امروز و فردا تنگه هرمز و شرق خلیج فارس مواج است.

تهران امروز بارش پراکنده خواهد داشت و فردا مجددا ابری می‌شود و اواخر وقت بارانی خواهد بود و شنبه افزایش بارندگی را پیش‌بینی می‌شود.

پایتخت دوشنبه هم بارندگی خواهد بود. بیشینه دمای امروز تهران ۱۴، فردا ۱۲ و شنبه هشت درجه است و کمینه دما تهران در شمیرانات ۴ و مهرآباد هشت خواهد شد.

آسمان تهران امروز نیمه ابری گاهی با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

 

اخبار برگزیده
شناسه : 153608
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا