مسوولان برای موفقیت در المپیک حمایت کنند

جهان صنعت نیوز: «هانیه رستمیان» تیرانداز ۲۱ تهرانی که خودش را بیشتر مازندرانی می‌داند و تاکنون ۱۰ مدال آسیایی و یک مدال جهانی را در کارنامه‌اش ثبت کرده است، روز چهارشنبه افزود:‌ ۶ سهمیه تیراندازی برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو کسب شده است بنابراین حالا نیاز به حمایت و توجه ویژه مسئولان ورزش در کنار برنامه‌ریزی دقیق و منظم فدراسیون تیراندازی ضروری است تا بتوانیم با سطح ایده‌الی از آمادگی راهی توکیو شویم.

دانشجوی کارشناسی تربیت بدنی، ‌ اضافه کرد:‌ در فرصت باقی‌مانده تا المپیک توکیو،  سعی می‌کنیم که به آمادگی خوبی برسیم و در المپیک عملکرد خوبی داشته و به مدال برسیم.

رستمیان ادامه داد: ما از نظر امکانات و تجهیزات مشکلی نداریم، ولی همیشه کمبود فشنگ داشته‌ و داریم اما برگزاری اردو در هانوفر آلمان کمک کرد تا با آمادگی بهتری نسبت به رقابت‌های قبلی در مواد ۲۵ و ۵۰ متر به مصاف حریفان برویم.

دارنده ۲ مدال مسابقات کشورهای اسلامی در پایان ضمن قدردانی از همه مسئولان فدراسیون تیراندازی، کادر فنی و همه کسانی که در کسب سهمیه المپیک وی را یاری داده‌اند، گفت:‌ از تمام کسانی که با دعای خیرشان ما را همراهی کردند سپاسگزارم.

نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان، هانیه رستمیان، فاطمه کرم‌زاده، ‌مهیار صداقت و جواد فروغی تیراندازانی هستند که ۶ سهمیه این رشته را برای کشور کسب کرده‌اند. ایران برای حضور در المپیک ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو به ترتیب سه و پنج سهمیه کسب کرده‌است

اخبار برگزیدهورزشی
شناسه : 61211
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا