دوئل آقایان گل و پاس گل در قلعه‌حسن‌خان

جهان صنعت نیوز:  هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر در حالی روز دوشنبه آغاز خواهد شد که در یکی از حساس‌ترین دیدارها پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان استقلال است. جدالی که بین بهترین‌های لیگ نوزدهم خواهد بود.

استقلال و پیکان با ۲۶ و ۱۸ گل زده به ترتیب بهترین خطوط حمله لیگ را در اختیار دارند و از این حیث جزو سردمداران به حساب می‌آیند. تیم استراماچونی به طور میانگین در هر مسابقه ۲ گل به ثمر رسانده و در سوی مقابل شاگردان حسین فرکی ۱.۶۳ گل را وارد دروازه رقبا کرده‌اند.

در جدول برترین گلزنان و پاس گل‌دهندگان رقابت خاصی بین چند بازیکن از استقلال و پیکان وجود دارد. شهریار مغانلو مهاجم بلند بالای پیکان با هفت گل زده آقای گل لیگ است و مهدی قائدی به همراه شیخ دیاباته از استقلال با ۶ گل زده در تعقیب او هستند. مهاجم سیه‌چرده استقلالی‌ها در این دیدار غایب است اما تقابل مغانلو و قائدی می‌تواند جذاب باشد.

البته این تنها دوئل جوان ۲۰ ساله استقلالی‌ها نیست. قائدی به همراه وریا غفوری در حال حاضر با چهار پاس گل، بهترین پاسور تیمشان و همچنین بهترین پاس گل‌دهنده لیگ هستند اما در این بخش ۲ رقیب دارند. یکی معین عباسیان از سایپا و دیگری سعید واسعی از پیکان. بازیکن خوش‌استایل آبی آسمانی‌ها در این فصل چهار پاس گل داده و سه گل زده که یکی از این گل‌ها به پرسپولیس بود. باید دید رقابت در این بخش بین این سه نفر به کجا ختم خواهد شد.

به نظر می‌رسد با توجه به خطوط حمله قدرتمند هر ۲ تیم و البته آمار نه چندان قابل دفاع آنها در دفاع، شاهد رقابت پرگلی بین پیکان و استقلال در قلعه‌حسن‌خان باشیم.

اخبار برگزیدهورزشی
شناسه : 68676
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا