اتفاقاتی که استراماچونی را مجاب به فسخ قرارداد کرد

جهان صنعت نیوز: سرمربی آبی پوشان که به دلیل نتایج شگفت انگیزش با این تیم و رساندن آن به صدر جدول بعد از ۴ سال از محبوبیت بالایی نزد هواداران این تیم برخوردار است، پیش از بازی با پیکان به صورت ناگهانی قراردادش را با استقلال فسخ شده دانست و جدایی اش از این تیم را اعلام کرد.


آنچه مسلم است استراماچونی یک شبه و یک ساعته به این تصمیم نرسید و قاعدتا باید سلسله اتفاقاتی افتاده باشد تا سرمربی استقلال تصمیمش را در چنین مقطعی عملی کرده باشد.

استراماچونی بعد از حضور در ایران و آغاز همکاری با استقلال بعضا رفتارهایی از خود بروز می داد که نشان از عدم رضایت از پذیرفتن پیشنهاد همکاری با آبیها بود تا جایی که به نظر می رسید اگر زمان به عقب باز می گشت، وی در این تصمیم تجدید نظر می کرد.

با این وجود وی بعد از اولین جنگش در نشست خبری تبریز بدون مترجم با عصبانیت با حواشی بازی برخورد کرد، اما اعلام کرد قصد عقب نشینی نداشته، می ماند و می جنگد.

* سهمیه آسیا

گفته می شود یکی از مواردی که خون استراماچونی را به جوش آورده، نحوه حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا می باشد. گویا در زمان مذاکرات باشگاه استقلال با استراماچونی فوتبال ایران بر این باور بوده که سهمیه ایران در آسیا ۳+۱ است و استرا با این تصور که تیمش به صورت مستقیم قرار است در آسیا حضور پیدا کند مسئولیت این تیم را پذیرفته. بعد از مشخص شدن حضور این تیم در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، استراماچونی از این موضوع نیز بسیار خشمگین شد.

* پیشنهاد از قطر

نتایج خوب استراماچونی در استقلال باعث شد تا باشگاه‌های ثروتمند حوزه خلیج فارس هم نظرشان به سوی وی جلب شود. در همین رابطه برخی اخبار تایید نشده حکایت از پیشنهاد اغوا کننده باشگاه الریان قطر به این مربی دارد که شاید این پیشنهاد نیز در تصمیم استراماچونی بی تاثیر نبوده باشد.

* فایل صوتی

برخی از صحبتهایی که یکی از مسئولان تیم در خصوص نقش کم استراماچونی در اوج گیری استقلال داشته به گوش او رسیده و حتی گفته می شود یک فایل صوتی منتسب به این فرد نیز در اختیار استراماچونی قرار گرفته که در آن بیان داشته این تیم (استقلال) آنقدر خوب است که دست هر مربی حتی خود او هم داده شود، نتیجه همین می شد.

* نحوه پرداخت پول

بی نظمی در باشگاه استقلال و به خصوص بی نظمی‌های مالی و وعده‌های تحقق نشده زیاد نیز در تصمیم گیری استراماچونی نقش مهمی داشته است. «دی مارتزیو» خبرنگار ایتالیایی تاکید کرده است که استراماچونی قراردادش را روز ششم دسامبر (جمعه) فسخ کرده بود.

البته استراماچونی در این میان تنها روی پرداختی‌های خودش تاکید نداشت و در کنار پرداختی‌های خودش و سایر اعضای کادر فنی، به پرداختی به بازیکنان تیمش هم اهمیت می داد و این بی نظمی ها در پرداختی به بازیکنان هم دیده می شد.

* بسته شدن حساب های مالی

بخشی از قرارداد استراماچونی به وی پرداخت شده اما گویا بانک ایتالیایی در خصوص پول‌هایی که به حسب وی ریخته شده ابهام داشته و در نهایت حساب‌های سرمربی استقلال را بلوکه کرده که این موضوع به شدت وی را عصبی کرده است. اینها اتفاقاتی است که در ماه‌های اخیر در خصوص استراماچونی روی داده تا وی را مجاب به جدایی از استقلال کند تا هواداران این تیم به شدت از عملکرد مدیران مجموعه دلخور و نگران آینده تیم شان باشند.

اخبار برگزیدهورزشی
شناسه : 68855
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا