من به شما باج نمی‌دهم

به گزارش جهان صنعت نیوز:  اختلافات فرهاد با مدیران استقلال از ماه‌ها قبل شروع شده بود. او از اول با انتخاب احمد سعادتمند موافق نبود و البته یکی، دو عضو هیئت مدیره هم اختلافات زیادی با مجیدی داشتند و به قول معروف نتوانستند رگ خواب فرهاد را که خوب هم نتیجه گرفته بود به دست آورند.


جرقه اختلاف مجیدی با عبدیان یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال قبل از بازی آبی‌پوشان با پارس ‌جنوبی جم زده شد؛ جایی که ۳ روز قبل از بازی عبدیان یک پست گذاشت و حرف از بازگشت استراماچونی زد و… قبل از بازی خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره استقلال به تلفن همراه مجیدی زنگ زد و گفت صدایت روی اسپیکر است و همه اعضای هیئت مدیره می‌شنوند. اینجا بود که ناگهان فرهاد که خیلی دلخور بود ماجرای پُست گذاشتن عبدیان را به رخش کشید و با صدای بلند گفت: «به گنده‌تر از تو هم باج نمی‌دهم و…» در این لحظه خلیل‌زاده سعی کرد مجیدی را آرام کند و به او گفت تو الان باید بری سَرِ بازی و باید تمرکز داشته باشی اما فرهاد که آرام نشده بود بازهم تأکید کرد که عضویت در هیئت مدیره استقلال ظرفیت می‌خواهد و… بعد از مدتی به مجیدی گفتند که عبدیان می‌خواهد سر تمرین بیاید که مجیدی اجازه نداد و طوری واکنش نشان داد که کلاً سر و کله عبدیان در چند کیلومتری تمرینات هم آفتابی نشد.

ماجرا وقتی عجیب‌تر شد که به مجیدی گفتند عبدیان پولدار است و می‌خواهد ۱۵۰ میلیون به بازیکنان استقلال پاداش بدهد حتی سیدحسین حسینی که گویا با عبدیان خوب بود ۱۵۰ میلیون را از عبدیان گرفت و پیش مجیدی برد اما در یک اتفاق جالب مجیدی پول عبدیان را پس داد و ۱۵۰ میلیون هم روی آن پول گذاشت و آن را تبدیل به دلار کرد و به وریا غفوری گفت حدود ۱۰ هزار دلار را بین بازیکنان تقسیم کند. این در واقع پاداش ۲ پیروزی متوالی مقابل سپاهان و برتری مقابل پرسپولیس در جام حذفی بود که مجیدی از جیب خودش داد تا پول عبدیان را به بازیکنان نداده باشد. وقتی یکی از نزدیکان فرهاد از او خواست با هیئت مدیره تعامل بیشتری داشته باشد و حداقل کاری به کارشان نداشته باشد مجیدی گفت: «من اگر یک چایی با اینها بخورم همه حمایتم می‌کنند اما این کار را نمی‌کنم چون نمی‌خواهم به بعضی از این آقایان باج بدهم.» 

اخبار برگزیدهخواندنیورزشی
شناسه : 145974
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا