به گزارش جهان صنعت نیوز:  سرویس یوتیوب شرکت آلفابت یک سرویس ویدیوی کوتاه جدید به نام Shorts در داخل پلتفرم اشتراک گذاری ویدیویی خود راه اندازی کرد که مشابه مدل تیک تاک است.

یوتیوب در یک پست وبلاگ اعلام کرد این قابلیت را ابتدا در چند روز آینده در هند آزمایش خواهد کرد و سپس آن را در ماههای آینده به کشورهای بیشتری توسعه خواهد داد.

محصول جدید یوتیوب که با Reels فیس بوک و تیک تاک رقابت می کند، به کاربران امکان می دهد ویدیوهای کوتاهی را ضبط کرده و افکتها و آهنگهای مورد نظرشان را به آن اضافه کنند.

این خبر با اعلام خبر همکاری شرکت اوراکل کورپ و شرکت چینی بایت دنس برای اداره فعالیتهای آمریکایی تیک تاک همزمان شد. تصمیم شرکت مادر تیک تاک به منزله شکست مایکروسافت است که به دنبال خرید داراییهای آمریکایی تیک تاک بود.

بر اساس گزارش رویترز، ورود یوتیوب به فضای سرویس ویدیوی کوتاه با ممنوعیت تیک تاک در هند مصادف شده که یکی از بزرگترین بازارهای این اپلیکیشن بود.

 

۰/۵ ( ۰ نظر )
بیشتر بخوانید...
آغاز شمارش معکوس برای تعطیلی سرویس موسیقی گوگل