به گزارش جهان صنعت نیوز:  از شرکت دخانیات ایران، «محمد شیخان» افزود: راهبرد مهم و سیاست‌گذاری جدید شرکت دخانیات ایران بر مبنای صادرات محصولات دخانی اعم از سیگارت، توتون و تنباکو برنامه‌ریزی شده و هم اکنون شاهد تحقق آن هستیم که به مرور با برنامه‌های در دست اقدام بر حجم آن افزوده خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه محوری صادرات به‌عنوان بازوی اصلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی رهبر معظم انقلاب و به منظور تقویت و توسعه کشت توتون و تنباکو در راستای حمایت از کشاورزان زحمتکش این مرز و بوم، سیاست‌های صادرات‌محور را یکی دیگر از راهبردهای شرکت دخانیات ایران برشمرد.

شیخان گفت: بازاریابی و تعامل هوشمند با سفارتخانه‌ها و رایزن‌های اقتصادی کشورهای خارجی به‌ویژه کشورهای منطقه و حوزه CIS برای صادرات محصولات در دستور کار بوده و به عنوان نخستین محموله صادراتی مستقیم سیگارت، محصول تیر لایت به ترکمنستان ارسال شد.

محصول تیرلایت یکی از سیگارت‌های با کیفیت خانواده برند تیر شرکت دخانیات ایران است که به علت کیفیت بالا، مواد اولیه مرغوب استفاده شده در تولید آن و نوع ذائقه، در کشورهای منطقه به‌ویژه حوزه کشورهای CIS مورد استقبال جدی مصرف کنندگان سیگارت قرار گرفته است.