شرکت‌های اروپایی علاقه‌مند همکاری بیشتر با ایران هستند

به گزارش جهان صنعت نیوز:  در این دیدار مسعود محجل امامی مدیرعامل گروه مهر سهند ضمن معرفی اجمالی این گروه و توانایی های آن در بخش تولید قطعات خودرویی ، مقاطع فولادی، صنایع شیمیایی و دیگر حوزه ها در ایران بر راهکارهای توسعه تجارت بخش خصوصی با کشور های اروپای شرقی از طریق مرز ترکیه تاکید کرد.


وی همچنین با اشاره به جنگ روسیه و اکراین، وضعیت موجود را بهترین فرصت برای پر کردن جای پای روسیه در تامین فولاد و محصولات مشابه در صربستان و دیگر کشور های عضو اتحادیه اروپا خواند.

مدیر عامل گروه مهر سهند در این دیدارابراز امیدواری کرد که صنعتگران ایرانی باید افق دید خود را گسترش داده و نسبت به جذب بازار مصرف کشورهای اروپایی تلاش مضاعف کنند.

محمد رضا جعفری مدیر فروش شرکت سهند آذرین نیز به تشریح برخی فعالیت های این شرکت پرداخت و از پتانسیل بالای آن برای تامین قطعات چدنی جهت صادرات به اروپا خبر سخن گفت.

آقای گوبلژیک مدیرعامل شرکت FBM(تولید کننده ماشین آلات کشاورزی) در این دیدار گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز و پتانسل مناسب ارتباط با اروپا، روابط میان تجاراروپایی و این استان میتواند بیش ازاین افزایش یابد.

همچنین نمایندگان تجارصربستان ضمن نیزبا اشاره به افزایش قیمت حامل های انرژی در این کشور بعد از درگیری های منطقه و افزایش واردات از کشورهای قاره سبزاز موقعیت مناسب همکاری و افزایش سفرهای تجاراروپایی در آینده جهت برقرای ارتباط و تعامل بیشتر با صنعتگران ایرانی خبر دادند.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 273317
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا